Motor almak için fuarı bekleyenlere beklenen SÜPRİZ

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Selam arkadaşlar

Motor almak isteyenlere acele etmelerini söylesekte,bir umut belki fuar indirimi olur dendi ama bakın nasıl bindirim oldu.

Cari açığı kapatabilmek için,son zamanlarda patlayan motor satışlarına gözünü diken hükümet,motosikletteki ötv'yi arttırdı.
Uygulama ise şöyle olacak arkadaşlar

250 cc ye kadar % 8 den, % 22 ye

250 cc üstü ise % 8 den,%37 ye

Yani arabalarla aynı orana ulaştı buda demek oluyorki artık biz motora değil arabaya biniyor,olacağız :queen:

Bide detay vereyim

250 cc altı motorda her 1 milyar artık,1.3 milyar

250 cc üstü ise her 1 milyara 1,7 milyar oldu

Fuar için para biriktirenlerin,biraz da küçük kardeşlerinin kumbaralarına el atmaları gerek.

Şaka bir tarafa arkadaşlar,birşey almaya karar verdiğimizde acele edelim

burası TÜRKİYE
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
evet ,31.03.2006 tarihi itibariyle yürürlüğe konmuş bi kanun .
ALLAH BU DEVLETİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Hesap yanlış
0-250 cc1 milyar 1,13 milyar
250 ve üstü 1 milyar 1,27 milyar oldu.
 
Katılım
25 Şub 2006
Mesajlar
125
ben bu vergiyi çıkaranı yakalarsam ............................................ anlayan anlamıştır:pr: :pr: :pr:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Arkadaşlar bu başlıktan forumda var zaten...Bir sürü aynı konulu başlık oldu,araştırma yapın başlık açmadan önce lütfen.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Türkiye'de yaşamak kadar heyecanlı ne olabilir ki :mrgreen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst