- Katılım
- 12 Eki 2005
- Mesajlar
- 194
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar
Motor almak isteyenlere acele etmelerini söylesekte,bir umut belki fuar indirimi olur dendi ama bakın nasıl bindirim oldu.
Cari açığı kapatabilmek için,son zamanlarda patlayan motor satışlarına gözünü diken hükümet,motosikletteki ötv'yi arttırdı.
Uygulama ise şöyle olacak arkadaşlar
250 cc ye kadar % 8 den, % 22 ye
250 cc üstü ise % 8 den,%37 ye
Yani arabalarla aynı orana ulaştı buda demek oluyorki artık biz motora değil arabaya biniyor,olacağız :queen:
Bide detay vereyim
250 cc altı motorda her 1 milyar artık,1.3 milyar
250 cc üstü ise her 1 milyara 1,7 milyar oldu
Fuar için para biriktirenlerin,biraz da küçük kardeşlerinin kumbaralarına el atmaları gerek.
Şaka bir tarafa arkadaşlar,birşey almaya karar verdiğimizde acele edelim
burası TÜRKİYE
Motor almak isteyenlere acele etmelerini söylesekte,bir umut belki fuar indirimi olur dendi ama bakın nasıl bindirim oldu.
Cari açığı kapatabilmek için,son zamanlarda patlayan motor satışlarına gözünü diken hükümet,motosikletteki ötv'yi arttırdı.
Uygulama ise şöyle olacak arkadaşlar
250 cc ye kadar % 8 den, % 22 ye
250 cc üstü ise % 8 den,%37 ye
Yani arabalarla aynı orana ulaştı buda demek oluyorki artık biz motora değil arabaya biniyor,olacağız :queen:
Bide detay vereyim
250 cc altı motorda her 1 milyar artık,1.3 milyar
250 cc üstü ise her 1 milyara 1,7 milyar oldu
Fuar için para biriktirenlerin,biraz da küçük kardeşlerinin kumbaralarına el atmaları gerek.
Şaka bir tarafa arkadaşlar,birşey almaya karar verdiğimizde acele edelim
burası TÜRKİYE