Aslında çok mantıklı alırım bi 150 drift 144 jant takarım bide basar ön arka air yaparım yanınada sevdiysen güzelim atlada gezelim yazarım son olarak önünede 2 türk bayrağı takarım nasıl olur(ciddiye alma)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------
3 kişi cevap yazmış 3'üde farklı ne yapacağımı bilemedim.
Sana bacac verelimm
pulsari satip,inazuma alacan değelmi?:cat:
Abi çok övülüyor da hoşuma gitmiyo tipi hiç sürme imkanımda olmadı,
cb 500 f 'e daha yakınım