MOTOR ALMA ZAMANIII

Katılım
28 May 2018
Mesajlar
27
Yeni motor alma zamanı geldi 4 seçenek var aklımda
150nk
rtr 180
150 zone
180zones
az yakan çok kaçan rahat birşey istiyorum?
(yebere cebefe istemiyorum önermeyin.)
 
Katılım
28 May 2018
Mesajlar
27
Aslında çok mantıklı alırım bi 150 drift 144 jant takarım bide basar ön arka air yaparım yanınada sevdiysen güzelim atlada gezelim yazarım son olarak önünede 2 türk bayrağı takarım nasıl olur :D (ciddiye alma)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

3 kişi cevap yazmış 3'üde farklı ne yapacağımı bilemedim.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Aslında çok mantıklı alırım bi 150 drift 144 jant takarım bide basar ön arka air yaparım yanınada sevdiysen güzelim atlada gezelim yazarım son olarak önünede 2 türk bayrağı takarım nasıl olur :D (ciddiye alma)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

3 kişi cevap yazmış 3'üde farklı ne yapacağımı bilemedim.

´´Çok Zalımsın Hayat´´

Gaz koluna asılamadım..
Lastiği yakamadim..
Fazer geldi uzatamadim..
Ondört beygirin hakkini veremedim..
Ben bu işi hiç çözemedim..

Destanlaşmiş sevdadir dirift yüzelli..
Adamin aklını alır,kalite kallavi..
Ee fiyatta yüzdelli..
Derbi değil,dirift yüzelli..
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
180 zones 1-1.5 sene kullanmıştım.Arıza sıkıntı problem yaşamadım,keyifle bindim.Hatta İstanbul-izmir-istanbul yaptım.Fotolarını görenler eski motorun(mavi renk) daha güzelmiş dedikleri çok oldu :mrgreen:.Bide çok tatlış bi sesi vardı be :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst