- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
- Konu Yazar
- #1
Babamı ne güzel ikna ettim motoru onun kartından çekmek için.Koruma parasını biriktirirken başıma çok şey geldi yav kafayı yiyecem.
Geçen hafta 77 lira emniyet kemeri cezası
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/114793-emniyet-kemeri-cezasi-yedim.html
dünde cüzdanımı kaybettim içinde ehliyet, 50 lira para vardı.Bi kaç arkadaş yalvar yakar borç istedi dayanamadım bi kaç kuruş onlara verdim.istemeyede çekiniyorum.bugün direksiyon sınavına 50 kişinin içinde en son ben girdim.Sürücü kursu geç kaldı.Ondanda ümidi kesmiştim ama geldi çok şükür.Allah istemiyor galiba motosiklet sürücüsü olmamı.motor alma yolunda yoruldum.birkaç olay daha üst üste gelirse ben bu işte bi iş var diyip bırakacam bu motor sevdasını...
Geçen hafta 77 lira emniyet kemeri cezası
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/114793-emniyet-kemeri-cezasi-yedim.html
dünde cüzdanımı kaybettim içinde ehliyet, 50 lira para vardı.Bi kaç arkadaş yalvar yakar borç istedi dayanamadım bi kaç kuruş onlara verdim.istemeyede çekiniyorum.bugün direksiyon sınavına 50 kişinin içinde en son ben girdim.Sürücü kursu geç kaldı.Ondanda ümidi kesmiştim ama geldi çok şükür.Allah istemiyor galiba motosiklet sürücüsü olmamı.motor alma yolunda yoruldum.birkaç olay daha üst üste gelirse ben bu işte bi iş var diyip bırakacam bu motor sevdasını...