- Katılım
- 16 Ağu 2013
- Mesajlar
- 234
- Konu Yazar
- #1
Ben 18 yaşında aranıza katılan en yeni üyelerinizdenim.
Bu yüzden öncellikle böyle bir forum için teşekkürler adminlere çok güzel bir ortam olmuş gerçekten.
Ben yaklaşık 1 ay mondial 150hs kullandım arkadaşımındı.::145::
Artık kendi motorumu almak istiyorum.
Fakat nakit ödeme yapamam çünkü öğrenciyim.Yani taksitle alıcam. Bütçem 2200 TL.
Nakit ödiyemiyeceğim için 2.el şansım yok denicek kadar az.
Eskişehir'de yaşıyorum bu arada.
0 alabilirim sizin anlıyacağınız. Mobilet tarzı motor hiç düşünmedim ne kadar az yaksa bile. Ayrıcada scootera da pek sıcak bakmıyorum ha tabi altta yazdığım seçeneklerden daha performanslı ve daha az yakan bi scooter bilen varsa elbette düşünürüm.
Şimdilik Mondial 100 Superboy - Kuba 150xcg bu fiyatlara en iyi 0 motor gibi duruyor.
Sizlerin başka bir önerisi var mı? yada bunlar arasından hangisini seçerdiniz?
Motorların ayrı ayrı kendi topiclerini baştan sonlara kadar okudum ve bu beni daha da kararsızlaştırdı.
Ustalardan performans hakkında ve kullananlarından hakkında yorumlar bekliyorum.
Saygılarımla.::asker::
Bu yüzden öncellikle böyle bir forum için teşekkürler adminlere çok güzel bir ortam olmuş gerçekten.
Ben yaklaşık 1 ay mondial 150hs kullandım arkadaşımındı.::145::
Artık kendi motorumu almak istiyorum.
Fakat nakit ödeme yapamam çünkü öğrenciyim.Yani taksitle alıcam. Bütçem 2200 TL.
Nakit ödiyemiyeceğim için 2.el şansım yok denicek kadar az.
Eskişehir'de yaşıyorum bu arada.
0 alabilirim sizin anlıyacağınız. Mobilet tarzı motor hiç düşünmedim ne kadar az yaksa bile. Ayrıcada scootera da pek sıcak bakmıyorum ha tabi altta yazdığım seçeneklerden daha performanslı ve daha az yakan bi scooter bilen varsa elbette düşünürüm.
Şimdilik Mondial 100 Superboy - Kuba 150xcg bu fiyatlara en iyi 0 motor gibi duruyor.
Sizlerin başka bir önerisi var mı? yada bunlar arasından hangisini seçerdiniz?
Motorların ayrı ayrı kendi topiclerini baştan sonlara kadar okudum ve bu beni daha da kararsızlaştırdı.
Ustalardan performans hakkında ve kullananlarından hakkında yorumlar bekliyorum.
Saygılarımla.::asker::