Motor Alıcam Bütçem Belli Yardımlarınızı bekliyorum!!!

Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Ben 18 yaşında aranıza katılan en yeni üyelerinizdenim.
Bu yüzden öncellikle böyle bir forum için teşekkürler adminlere çok güzel bir ortam olmuş gerçekten.

Ben yaklaşık 1 ay mondial 150hs kullandım arkadaşımındı.::145::
Artık kendi motorumu almak istiyorum.
Fakat nakit ödeme yapamam çünkü öğrenciyim.Yani taksitle alıcam. Bütçem 2200 TL.
Nakit ödiyemiyeceğim için 2.el şansım yok denicek kadar az.
Eskişehir'de yaşıyorum bu arada.
0 alabilirim sizin anlıyacağınız. Mobilet tarzı motor hiç düşünmedim ne kadar az yaksa bile. Ayrıcada scootera da pek sıcak bakmıyorum ha tabi altta yazdığım seçeneklerden daha performanslı ve daha az yakan bi scooter bilen varsa elbette düşünürüm.
Şimdilik Mondial 100 Superboy - Kuba 150xcg bu fiyatlara en iyi 0 motor gibi duruyor.
Sizlerin başka bir önerisi var mı? yada bunlar arasından hangisini seçerdiniz?
Motorların ayrı ayrı kendi topiclerini baştan sonlara kadar okudum ve bu beni daha da kararsızlaştırdı.
Ustalardan performans hakkında ve kullananlarından hakkında yorumlar bekliyorum.
Saygılarımla.::asker::
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Evet ehliyetsiz böyle bir motor almaya kalkışmam yani sonuçta bunla şehir içinden çok Eskişehir-Bursa felan yapıcam kısmetse.
 
Katılım
11 Ağu 2013
Mesajlar
142
kardesim al bi 125 lik kanuni bak rahatina...hem az yakar hem yol tutusu iyidir...daha dun 2 litre benzinle 110 km yaptim missss gibi..fiyatida ikinci el temizini bin liraya alirsin haaa illaki oda motormu diyen olcaktir,kucuk goreceklerine para versinler bakalim ne motorlar aliyoruz sana :)
 
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
nakit yok taksitle alacaksın? kredi kartıyla mı? ona göre bütçe hesap edelim.. elden taksitle zor.
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Kredi kartıyla alıcam bu gün denge mağazasını uğradım 2030 tl ye 12 taksit lifan 125 lion buldum. Satıcı tok olduğu halde hiç beklemediğim kadar övdü. Daha evkura gitmedim ama orda az çeşit var diye biliyorum.Bu arada imla ve yazım hataları için özür dilerim telden yazdım bu mesajı.
Artık çok sabırsızım hemen alıp guruplara bende katılmak istiyorum :)
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
89
Kredi kartıyla alacan ama plaka masrafları sigorta vekalet vs vs ne olacak 400-500 ü bulacak, bunuda hesaba kat bence
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
Seçeneklerim iyice değişti.
Şuğan ki kafamdaki liste :

1-Lifan LF125-5A 2030 TL
2-Mondial 125 MG Deluxe 2036 TL
Bu motorlardan birisini alırsam üstüne rahat param bile kalıyor bunlarla evrak plaka vs. işlemleri yapabilirim.Garantisiydi felan 200 TL civarı tutar diyolar plaka işlemleri bilmem ne kadar doğru.
Bu 2 motor arasında seçim yapmayı düşünüyorum artık ve sanırsam son kararım bu ikisi arasında olucak.
Hem abilerimin dediği gibi bütçemi zorlamadan rahatlıkla alabileceğim motorlar hemde bildiğim kadarıyla geliştirmeye oldukça elverişli her ikiside.İlerde para biriktirip 150cc yapabilirim.:cat:
Bu iki motor için yeni konu mu açsam yoksa burdan yardımcı olurmusunuz sevgili forum üyeleri?::sefereee
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
kardesim al bi 125 lik kanuni bak rahatina...hem az yakar hem yol tutusu iyidir...daha dun 2 litre benzinle 110 km yaptim missss gibi..fiyatida ikinci el temizini bin liraya alirsin haaa illaki oda motormu
diyen olcaktir,kucuk goreceklerine para versinler bakalim ne motorlar aliyoruz sana :)

Cuplar bile o kadar az yakmıyor napak inanakmı ?
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
Seçeneklerim iyice değişti.
Şuğan ki kafamdaki liste :

1-Lifan LF125-5A 2030 TL
2-Mondial 125 MG Deluxe 2036 TL
Bu motorlardan birisini alırsam üstüne rahat param bile kalıyor bunlarla evrak plaka vs. işlemleri yapabilirim.Garantisiydi felan 200 TL civarı tutar diyolar plaka işlemleri bilmem ne kadar doğru.
Bu 2 motor arasında seçim yapmayı düşünüyorum artık ve sanırsam son kararım bu ikisi arasında olucak.
Hem abilerimin dediği gibi bütçemi zorlamadan rahatlıkla alabileceğim motorlar hemde bildiğim kadarıyla geliştirmeye oldukça elverişli her ikiside.İlerde para biriktirip 150cc yapabilirim.:cat:
Bu iki motor için yeni konu mu açsam yoksa burdan yardımcı olurmusunuz sevgili forum üyeleri?::sefereee

O ikisi için lifan kullananlar motorlarını övüyolar ama marka olarak bakarsan mondial daha yaygın servıs ve yedek parca agı var lifana göre mondial lifana göre de görunusu daha iyi zaten bu fiyatada başka bi motor alınır mı bılmıyorum sıfır zaten fıyatına gore guzel secım yapmıs olursun
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
69
kardesım bende senın gıbı taksıtle 0 bır motor almayı dusunuyordum ogrencı kredı kartı cıkarttırıp. ama kartın lımıtı taksıtten degıl motorun fıyatından fazla olmalıymıs. Misal ben 36 ay taksıtle RKS 150 almayı dusunuyordum yaklasık aylık 160'a denk gelıyor. ogrencı kartlarında lımıt 500 ve odeyebılırım aylık bu parayı sevındım bı an sonradan ogrendımkı kartın limiti motorun fiyatını tek cekebılcek kadar olmalıymıs. Aklında bulunsun derım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst