- Katılım
- 2 Şub 2016
- Mesajlar
- 65
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle s.a motor alacaktım vazgeçtim sanırım istediğim motoru alacak parayı toparlayamadım en azından ekipmanı dizeyim dedim. pantlon almayı düşünmüyorum dizlik yeterli olur diye düşünüyorum önerebileceğiniz marka vb var mı ? kaliteler orta düzeyde olsun fiyatlar çok uçuk olmasın çünkü fazla bütçem yok.. ls2 kask almayı düşünüyorum diğerleri hakkında pek bi bilgim yok
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-keyfe-keder-270457738/detay aslında bu motoru almayı düşünüyorum ama daha önce açtığım bi konuda arkadaşlar eski model alma ekipmanı diz falan dediler aklıma da yattı gibi.. yardımcı olursanız sevinirim:silent:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-keyfe-keder-270457738/detay aslında bu motoru almayı düşünüyorum ama daha önce açtığım bi konuda arkadaşlar eski model alma ekipmanı diz falan dediler aklıma da yattı gibi.. yardımcı olursanız sevinirim:silent: