Motor 500kmde Nasıl Açıcam

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 100lük Cup um 500km ye geldi ilk bakım yapıldı ufak bi kazadan dolayı ön cant yamulmuştu yeni jant taktırabildim sonunda ama motoru nasıl açmam gerektigini bilmiyorm yokuş aşşagı 4lü bas 1-2-3 yokuş yukarı bas fln diolar dogrumu degilse nasıl açıcam :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan

Bide Eksozumu Degiştirmek İstiyorum Buralarda Tüm Apaçiler Abart Eksoz Taktırmış Durumdalar Motorları Aşırı Bagırıyor Bu Kadar Fazla Bi Ses İstemiyorm Sadece Beni Tatmin Etsin Orta Seviyede Bisi Çıkartsın Yeterli Benim İçin Nasıl Bisi Taktırmalıyım Yada Eksozu Deldirmelimiyim Bide Eksozla Oynamak Yasak Deniliyor Bunun İçin Ceza Yermiyim ?
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
hız yaparak hafif rampa aşağı basarak, uzun süreli değildir tahminim. hiç deneyimim olmadı bende rodajdayım kızlığını bozmadım henüz :p
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
60
ben de 0 aldım motorumu yeni motorlarda aslında rodaj die bişi yok eskidendi motorları açma konusu filan şimdi sadece ilk 1ooo km ye kadar ani hızlanma frenleme yapmamak önemli ayrıca motorunun kullanma kılavuzunda yazan ilk 1000 km de maksimum kullanma dewri die bişi yaw mesela benim motor için 5000 devir senin de yazan neyse o dewrin üstüne çok çıkma zorlama motoru yeter

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:47 ----------

egsoz işine gelince bence hiç kurcalama eğer çok istiyorsan illa bekle sabret mtorun en azından 3 bin 4 bin km filan olsun bi motor kendine gelsin kendi orjinal egsozuyla
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
eksoz için ceza yersin.160 tl. her kontrolde durdurmicaklarsa durdururlar
ve motorun 100cc miş. tam devirde bile ne kadar duman atacakki tok bi ses istiyosun ? ya apaçiler gibi saçma sapan sesler çıkaracak yada susacak. tok bi ses elde edemezsin. ses istiyorsan büyüt bence motoru en azından bi 300 cc olsun
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
60
eksoz için ceza yersin.160 tl. her kontrolde durdurmicaklarsa durdururlar
ve motorun 100cc miş. tam devirde bile ne kadar duman atacakki tok bi ses istiyosun ? ya apaçiler gibi saçma sapan sesler çıkaracak yada susacak. tok bi ses elde edemezsin. ses istiyorsan büyüt bence motoru en azından bi 300 cc olsun

aynen katılıyorum arkadasa dinle bence bu tawsiyeyi motor parası kadar da toplamda ceza yersin 160lı taksitler şeklinde yada ne kadarsa işte :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yolda Görüyorum Yapanları Sesleri Tatmin Edici Ama Aşırı Fazla O Sesin Biraz Düşügünü Elde Etmeye Çalışıyorum Sadece Hem Polisinde Dikkatini Çekmemiş Olurdum Mümkün Degilmi :(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
35 Tl Yag Parası Adı Altında Hava Parası Alyor Çakallar
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
35 Tl Diger Fabrikasyon Hataları Garantiye Giriyor İşte
 
Katılım
6 May 2011
Mesajlar
88
teşşekürler ya bende de yamaha crypton var 460km falan oldu ondan sordum. :wiinkk:
 
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
118
ilk 500km rodajda çok önemlidir.60/65km yi fazla geçmeyeceksinküçük viteslerde yüksek devirde kullanmayacaksın.yine ilk 500km motora fazla yük bindirmeyeceksiniz olabildiğince tek binin artçı almayın ilk 500km.
500km olduğunda servisinize gidip bakımlarını yaptırıp yağını değiştirin ilk bakım çok önemli.ya sonrası rodaj bittimi tabiki hayır 2500km boyunca rodaj devam eder fakat bunu her servis söylemez 500km sonunda bas kökle gibi laflar söylenir ama bu son derece yanlıştır.500km sonundaki bakım + yağ değişimi sonucu hız birazdaha arttrılır fakat motor 2500km ye kadar aşırı derecede zorlanmamalıdır.

Kısacası motorunu seviyorsan ve uzun ömürlü sorunsuz bir şekilde kullanmak istiyorsan 2500km gözün gibi bakıcaksın.ayrıca ilk bakım ücretsizdir,siz den bir ücret talep etme durumunda para vermekten kaçının çünkü cebe indiriyorlar anlamına geliyor bu parayı.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
oho oda bişeymi bazı yerlerdede motorun tam açılmasını 10.000km de oluştuğunu söliyenler gösterenler var rodaj 10.000km mi ozaman bence kim malına nasıl ve ne kadar değer veriyorsa okadarbasar bunun rodajı yok bunu ilke edinmek gerek ne yani rodajdan sonra tam gaz gezerse zararı yokmu devamlı :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst