- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 100lük Cup um 500km ye geldi ilk bakım yapıldı ufak bi kazadan dolayı ön cant yamulmuştu yeni jant taktırabildim sonunda ama motoru nasıl açmam gerektigini bilmiyorm yokuş aşşagı 4lü bas 1-2-3 yokuş yukarı bas fln diolar dogrumu degilse nasıl açıcam :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan
Bide Eksozumu Degiştirmek İstiyorum Buralarda Tüm Apaçiler Abart Eksoz Taktırmış Durumdalar Motorları Aşırı Bagırıyor Bu Kadar Fazla Bi Ses İstemiyorm Sadece Beni Tatmin Etsin Orta Seviyede Bisi Çıkartsın Yeterli Benim İçin Nasıl Bisi Taktırmalıyım Yada Eksozu Deldirmelimiyim Bide Eksozla Oynamak Yasak Deniliyor Bunun İçin Ceza Yermiyim ?
Bide Eksozumu Degiştirmek İstiyorum Buralarda Tüm Apaçiler Abart Eksoz Taktırmış Durumdalar Motorları Aşırı Bagırıyor Bu Kadar Fazla Bi Ses İstemiyorm Sadece Beni Tatmin Etsin Orta Seviyede Bisi Çıkartsın Yeterli Benim İçin Nasıl Bisi Taktırmalıyım Yada Eksozu Deldirmelimiyim Bide Eksozla Oynamak Yasak Deniliyor Bunun İçin Ceza Yermiyim ?
Son düzenleme: