- Konu Yazar
- #1
Selamun aleyküm öncelikle, havalar 1° 2° falandi ama hersey normal güzeldi çekisi gaz yemesi hersey yolundaydi. 1 hafta motoru kullanmadim 1 hafta sonra calistirirken biraz ugrastirdi, calistirdigimdan beri (4 gündür) gaz yememe sıkıntisi var, kalkislarda çekiş 0 1. Viteste debriyaj yedire yedire kaldirabiliyorum normal giderken 60kmh gecmiyor, devir 4000 en fazla 5000, arada aniden açılıyor atak yapiyor altimdan kaydi kayacak gibi hizlaniyor (anlık tabi) sürekli bi hizlabma degil.
Cözüm olarak kendimce
zincirleri yagladim
105 oktavlik benzin attim (eski icinde kalani degistirmeden)
Düzelmedi yarin kendimce bi hava ayari yapmaya calisicam, yapmadan ömce sizin önerdiginiz seyleri okumak uygulamak isterim yanlis birsey yapmadan.
Cevap veren arkasaslara simdiden tesekkürler
Motorum
Suzuki gs 500e
34500 km
Cözüm olarak kendimce
zincirleri yagladim
105 oktavlik benzin attim (eski icinde kalani degistirmeden)
Düzelmedi yarin kendimce bi hava ayari yapmaya calisicam, yapmadan ömce sizin önerdiginiz seyleri okumak uygulamak isterim yanlis birsey yapmadan.
Cevap veren arkasaslara simdiden tesekkürler
Motorum
Suzuki gs 500e
34500 km