Motor 4000 devirden yukarı çıkmıyor

Katılım
10 Eki 2019
Mesajlar
8
Selamun aleyküm öncelikle, havalar 1° 2° falandi ama hersey normal güzeldi çekisi gaz yemesi hersey yolundaydi. 1 hafta motoru kullanmadim 1 hafta sonra calistirirken biraz ugrastirdi, calistirdigimdan beri (4 gündür) gaz yememe sıkıntisi var, kalkislarda çekiş 0 1. Viteste debriyaj yedire yedire kaldirabiliyorum normal giderken 60kmh gecmiyor, devir 4000 en fazla 5000, arada aniden açılıyor atak yapiyor altimdan kaydi kayacak gibi hizlaniyor (anlık tabi) sürekli bi hizlabma degil.

Cözüm olarak kendimce
zincirleri yagladim
105 oktavlik benzin attim (eski icinde kalani degistirmeden)

Düzelmedi yarin kendimce bi hava ayari yapmaya calisicam, yapmadan ömce sizin önerdiginiz seyleri okumak uygulamak isterim yanlis birsey yapmadan.

Cevap veren arkasaslara simdiden tesekkürler

Motorum
Suzuki gs 500e
34500 km
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Motorun çift silindir ve teki çalışmıyor. Buji,buji kablolarına bak öncelikle..
Hangisinin çalışmadığını nasıl anlarsın?
Motor öyle güçsüz çalışırken egzoz çıkışlarına bak. Tamamen soğuk yada diğerine göre daha soğuk olan silindirde sorun vardır. O silindirin buji piposunu çıkarsanızsa motor çalışmaya devam eder.
Sıcak olanı çıkardığınızda ise hemen stop eder.
Bu şekilde kontrol edin. Sonuçları yazın ki detaylı yorumlar yapılsın.
 
Katılım
10 Eki 2019
Mesajlar
8
Motorun çift silindir ve teki çalışmıyor. Buji,buji kablolarına bak öncelikle..
Hangisinin çalışmadığını nasıl anlarsın?
Motor öyle güçsüz çalışırken egzoz çıkışlarına bak. Tamamen soğuk yada diğerine göre daha soğuk olan silindirde sorun vardır. O silindirin buji piposunu çıkarsanızsa motor çalışmaya devam eder.
Sıcak olanı çıkardığınızda ise hemen stop eder.
Bu şekilde kontrol edin. Sonuçları yazın ki detaylı yorumlar yapılsın.




Evet dediginiz gibi, sürüş yönüne göre sol taraftaki buji kablosunun bi etkisi yok ikisinide tek tek denedim sol taraf calismiyor, kabloyu cikarirken hafif elektrik carpti bu arada sizinti normal mi ?
( Hava yagmurlu )
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Değil. Bujiniz sağlam olmayabilir.
Kablo sağlam olmayabilir..
Pipo sağlam olmayabilir..
Bujiden başlayın bence...
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
benimki de 6000 deviri gecmiyordu egsoz dan cıktı valfi acmıyormuş egsozu değiştirdim düzeldi.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Kablonun elektrik kaçağı yapan yerini tespit edemiyor musun
Eğer edemiyorsan pipodan bobine kadar 2-3 kat elektrik bandıyla sar sonra dene . Düzelirse kabloyu değiştir.
Sakın hava ayarı v.s oynama...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst