Motomax ÖTV yi kendi ödüyor!!!

Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
bende az önce feyizoğlunu aradım keeway daki ötv leri yansıtmayacaklarını fiyatının aynı kalacağını söylediler. land cruizerlerin satışı pazartesi başlıyormuş
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
82
Peki ne zamana kadarmış belli bir süresi varmı?Eninde sonunda ötv'yi fiatlara yansıtacaklar ama ne zaman?Bileniniz varmı?Mesela haziran başına kadar bu kampanya devam edermi(ehliyetimi ve sl 150'mi o zaman alıyorum da o bakımdan ):cherry:
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
19
motomax ta ötv yi yansıttı

motomax firmasıda tam olarak olmasada bı nevı otv yı yansıttı cunku otvden once 1690 olan focus 125 sımdı 1750
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ares-i, Motomax zaten ÖTV artışından önce fiyatını artırmayı belirlediği sadece 3 modele zam yaptı.O zamlar da çok makul miktarda.
chaos106, bu fiyatların yaz sonuna kadar korunacağı yazılmıştı yanlış hatırlamıyorsam.Sanırım senin alacağın zaman da aynı olaacaktır.
megasoft, sanırım sonunda pazartesi MotoVizyoN'a motorumu teslim almaya gideceğim, geldiyse Landcruiser'ın fotoğraflarını çeker, hakkındaki yeni gelişme ve fiyat-ödeme seçeneklerini burada yazarım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst