Motomax Discount Center'da KUSHITANI ve DIFI şok fiyat

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Motomax Discount Center'da KUSHITANI ve DIFI markalı motosiklet ceketi, motosiklet pantolonu ve motosiklet botlarında büyük kampanya yapıldı.
DİKKAT ŞAŞIRMAYIN! AŞAĞIDAKİ FİYATLARDA YANLIŞLIK YOK

Tanıtıcı Reklam

naok1.jpg


359.jpg


KUSHITANI NAOKI CEKET

Malzeme;

- Ağır Poliamid kumaş
- Nylon dokuma
- File astar

Özellikler;

- Kuhitani kalitesi ile üretimiş, güçlü poliamid kumaştan mamul sportif ceket.
- Omuz, dirsek ve sırtta CE onaylı korumlar için cepler.
- Çıkarılabilir termal astar.
- Bel ayarı.
- İki harici cep.
- Özel tasarlanmış iç cepler.
- Kolay patch (dekoratif yama) uygulamaları için arka etekte fermuarlı bölüm.

lemans1.jpg


699.jpg


DIFI LEMANS DERİ CEKET

Malzeme;

- Dana derisi
- Güçlü streç (esnek) kumaş
- File astar

Özellikler;

- Omuz ve dirseklerde CE onaylı korumalar.
- Sırt koruma pedi.
- Omuz ve bilek arasında koruma pedleri.
- İç ve dış cepler.
- Ön kolda güçlü ve rahat streç (esnek) bölümler.
- Uzun ve kısa pantolon fermuarı.

taku1.jpg


1100.jpg


KUSHITANI TAKUMA DERİ CEKET

Malzeme;

- Dana derisi
- Schoeller -dynamic- esnek kumaş
- File astar

Özellikler;

- POWERTECHTOR CE onaylı korumalar.
- CE onaylı sırt koruma için cep.
- Çıkarılabilir termal astar.
- Omuz ve dirseklerde çift kat deri.
- Göğüs ve sırtta koruma pedleri.
- Sırt ve kollarde 3M Schotchlite reflektörler.
- Thermolite iç astar.
- Ön kol, ön göğüs ve ensede Scoeller esnek kumaş.
- Arkada deri esnek bölgeler.
- İki dış cep.
- İç cepler.
- Ön hava girişi.
- Uzun pantolon bağlantı fermuarı.

lemansp.jpg


599.jpg


DIFI LEMANS DERİ PANTOLON

Malzeme;

- Dana derisi
- Güçlü streç (esnek) kumaş
- File astar

Özellikler;

- CE onaylı diz korumalar.
- CE onalı kalça korumalar için cepler.
- Baldır ve kasık bölgesinde güçlü ve strech (esnek) bölümler.
- Diz üstü ve belde deriden esnek bölgeler.
- Bot giyimini rahatlatmak için baldır bölümünde ekstra fermuar.
- Slider için dizde Velcro bölüm.
- Uzun ve kısa ceket bağlantı fermuarı.

curb1.jpg


340.jpg


DIFI CURB BOT

Malzeme;

- Dana derisi
- Kauçuk taban
- File astar

Özellikler;

- CE onaylı diz korumalar.
- CE onalı kalça korumalar için cepler.
- Baldır ve kasık bölgesinde güçlü ve strech (esnek) bölümler.
- Diz üstü ve belde deriden esnek bölgeler.
- Bot giyimini rahatlatmak için baldır bölümünde ekstra fermuar.
- Slider için dizde Velcro bölüm.
- Uzun ve kısa ceket bağlantı fermuarı.


Ürünler ve Kampanyalar Hakkında Bilgi Almak için
http://www.motomaxonlineshop.com

 

Ekli dosyalar

  • motomaxceket.jpg
    motomaxceket.jpg
    17.9 KB · Görüntüleme: 9,881
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
bu ürünleri kullanan var mı acaba?

359 tl lik mont 89 tl öyle mi? bunda bi gariplik var gibi.
yani adamlar 89 tl üzerinden bile kar yapıyorlar ki bu fiyata satıyorlar.
gerçek fiyatını yüksek yazıp indirip yaptık diye halkı mı kandırıyorlar?
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yüksek adetlerde stok almışlardır.Markanın kampanyasıdır olabilir.Gökhan, hayırlı satışlar.:p
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ama bu geçen seneden beri var. tamamilla mont olmaya bilir. ama ben geçen sene kasklara bakıyordum indirimde yazıyordu. hala indirimde. ve aynı ücret. bence burda halkı kandırma var.
normal fiyatı yüksek tutup, indirim yapıldığını duyuruyorlar. hoş değil bence
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
ad1final2.jpg


kushitani ile diadora ortak kuruluş sanırım. etiket fiyatları gerçekten 499 euro. ebay da da 1-2 tane var ama pahalı.

takuma mont 50 beden den başlıyor siyah sade olanı. günlük kullanım için çok ağır (4-5kg) dikimi ve derisi güzel. omuzları biraz fazla geniş.
 
Katılım
25 Ağu 2009
Mesajlar
1,277
çok uygun fiyatlar olmuş bunlar şaşırtıcı gerçekten olmasına rağmen insanın alası geliyor
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
ama bu geçen seneden beri var. tamamilla mont olmaya bilir. ama ben geçen sene kasklara bakıyordum indirimde yazıyordu. hala indirimde. ve aynı ücret. bence burda halkı kandırma var.
normal fiyatı yüksek tutup, indirim yapıldığını duyuruyorlar. hoş değil bence

Discount Center = İndirim Merkezi
Fiyatların sürekli indirimde olması normal yani. Hem bak geçen seneden beri zam gelmemiş, ne güzel. :)
Bu firmadan sıklıkla alışveriş yaparız biz, kalitesine göre fiyatları gerçekten uygundur çünkü piyasaya göre; satılan ürünlerin hepsi de iyi markalardır. Ben iyice araştırmadan birşey almam. Anladığım kadarıyla sitelerindeki verdikleri üstteki indirimsiz fiyatlar, ürünün liste fiyatını temsil ediyor.
Mesela Hollanda malı olan "DİFİ Le Mans" Deri Ceket için orjinal sitesindeki fiyat €270.
http://www.difi.nl/uk/model?model=00020000000000010007#le-mans
İnternetteki diğer bazı fiyatlar:
http://www.bikeroutfit.de/biker/product_info.php/info/p482_Difi-Le-Mans-black-grey.html
http://www.bikeroutfit.de/biker/product_info.php/info/p630_Difi-Le-Mans-black-grey.html
 
Katılım
12 Ara 2007
Mesajlar
919
kushitani'nin deri montu gerçekten çok hoş ama biraz ağır ,genelde beden sıkıntısı var 48 beden yoktu sanırım,diğer montlarda da aynı durum geçerli olabiliyo ben çok beğendiğim bering montun uygun bedenini bulamadığım için alamamıştım.
 

mgu

Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
205
DIFI CURB BOT Kulalanan arkadaş varmı acaba yorum yapıcak kimse yokmu arkadaşlar
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
bu ürünleri kullanan var mı acaba?

359 tl lik mont 89 tl öyle mi? bunda bi gariplik var gibi.
yani adamlar 89 tl üzerinden bile kar yapıyorlar ki bu fiyata satıyorlar.
gerçek fiyatını yüksek yazıp indirip yaptık diye halkı mı kandırıyorlar?

ama bu geçen seneden beri var. tamamilla mont olmaya bilir. ama ben geçen sene kasklara bakıyordum indirimde yazıyordu. hala indirimde. ve aynı ücret. bence burda halkı kandırma var.
normal fiyatı yüksek tutup, indirim yapıldığını duyuruyorlar. hoş değil bence

Motomax genel müdürü bu durumu söyle açıklıyor. Fiyatlar düşük çünkü kar marjı düşük, ürünlerde adetli alındığı için fiyatlar iyice aşağılara çekilmiş durumda. Mağazadan ürün alırken pazarlık yapıp indirim almanız da mümkün değil fiyatları standart. Zaten indirildiği söylenen rakamda ürünlerin dünya satış fiyatları. Ayrıca motomax kendi sattığı bu özel ürünlerde daha düşük bir fiyata o ürünü başka bir yerden almışsanız aradaki fiyat farkının 10 katını size ödemeyi taahhüt ediyor.

Ucuz fiyata ürün satmak halkı kandırmak olmuyor.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Yetkili tekrar bu sayfaya bakar mı acaba? Ben pantolonu çok beğendim. Pantolonu alacam ama montu da 1-2 ay sonra bu fiyattan alabileceksem almak istiyorum ve tabi bedeni varsa. Çünkü takım halinde kullanmak istiyorum. Şu anda zaten Hein Gerikce montum var ama bol geliyor, bu sebeple takım halinde almak istiyorum ama öncelikli ihtiyacım pantolon. Ayırırlar mı acaba bana bir tane uygun bedeninden ceket?:silent:
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
Bu gün difi pantalon aldım, kampanyadan 100 tl fiyatı çok uygun kısa bir süre kullandım daha, su ve rüzgar geçirmiyor
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Üstteki modeli almadınız herhalde. Fiyatı yukarda yazıyor zaten
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
deri ceket harbiden deli duruyor.ama buna benzer daha uygun montlarda var.mesela hudson un gövdesi siyah kolları renkli olan %50 indirimdeki montları 180 ytl di sanırım..
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Motomax genel müdürü bu durumu söyle açıklıyor. Fiyatlar düşük çünkü kar marjı düşük, ürünlerde adetli alındığı için fiyatlar iyice aşağılara çekilmiş durumda. Mağazadan ürün alırken pazarlık yapıp indirim almanız da mümkün değil fiyatları standart. Zaten indirildiği söylenen rakamda ürünlerin dünya satış fiyatları. Ayrıca motomax kendi sattığı bu özel ürünlerde daha düşük bir fiyata o ürünü başka bir yerden almışsanız aradaki fiyat farkının 10 katını size ödemeyi taahhüt ediyor.

Ucuz fiyata ürün satmak halkı kandırmak olmuyor.

açıklama için teşekkür ederim.
türkiyede kazıklanmaya alıştığımzı için böyle ucuz olunca insanuın aklına başka şeyler geliyor.

bir sorum daha olcak. acaba bu ürünler defolu yada sero sonu geçmiş sezon felan mı?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
Fiyatlar gerçekten çok uygun Motomax Discount Center'da çok uygun. Bende kış öncesi yarı fiyatına bir kışlık mont aldım, daha önce kışın motora nasıl biniyormuşum bilmiyorum valla :)
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
943
deri ceket harbiden deli duruyor.ama buna benzer daha uygun montlarda var.mesela hudson un gövdesi siyah kolları renkli olan %50 indirimdeki montları 180 ytl di sanırım..

hudson ile bu malları bence karşılaştırma ben ikisinede gidip baktım motomax taki montlar üzerinize oturuyorsa hiç düşünmeden al
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
hudson ile bu malları bence karşılaştırma ben ikisinede gidip baktım motomax taki montlar üzerinize oturuyorsa hiç düşünmeden al

Şu le mans serisi pantolonlara ve ceketlere baktın mı? Ben takım halinde almayı düşünüyorum. Senin yorumunu görene kadar bende içten içe, internetten gördüğüm kadarıyla öyle düşünüyordum. Şimdi senin yorumunla pekişmiş oldu.

Bu arada ben mesajı firma yetkilileri yazmış gibi görmüştüm Skull yazmış:D. Ben de firmaya mail attım. Kampanya ne kadar sürer, beden olarak ne uygun olur vs gibi bikaç şey sordum. Bakalım, uygun beden varsa niyetliyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst