Motomania2.el sayfası Hk.

Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
İnsanlığına, esnaflığına, yardımseverliğine hiç ama hiç bir şey diyemem, çünkü kendisini sadece videolardan, veya buradaki başlık ve onla alakalı bir kaç satış ilanından tanıyorum.
Yardım yapması, vesile olması eleştirilemeyeceği anlamına gelmez. Şimdi ben, bi kanal açsam, veya sayfa, size her hafta bir çekiliş yapıp ödül vereceğim, kalanı ile de falanca yere bağış yapacağım desem, evet bağışı yapsam ama hiç kimseye bir ödül vermesem nasıl olur? Sonuçta hayır işledim.
Ha eleştiri ile hakaret ayrımını da iyi bilmek gerekir.
Ben halen şunu iddia ediyorum, adamın motosiklet bilgisi videolarında ki gibiyse, çok ta anlam yüklemeyin, yüceltmeyin.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
bence bu millete iyilik yaramaz bırak ne halleri varsa görsünler..
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
bir şeyler yapmaya çalışanları paçasından tutup aşağı çekmeye çalışan toksik, zehirli kültür buraya da sirayet etmiş. bu nedir arkadaş? adam bildiğim kadarı ile ilanlardan zaten para almıyor. kendi şahsi zamanını, emeğini harcayarak bir şeyler yapmaya çalışıyor. destek olunacağı yerde hemen dibe çekip adamı yaptığı işten soğutma çabaları. satan adam malına fiyat biçmiş, fazla geldiyse bak geç. artan motor fiyatları değil eriyen senin paran. yüksek fiyatların sebebi belli ama o tarafa laf etmeye cesaretiniz yok.
kaldı ki mt-07'nin sıfırı var mı bayiilerde de sıfırı zaten şu kadar diyebiliyorsunuz? büyük resim de gemen görülmüş, dış güçler meşhur etmiştir belki.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Arkadaşlar bu forumda bir kaç yüz kişiyiz, içimizden kaçı son 2 ayda Lösev'e 13.000 TL bağış yaptı? Bu adamı severiz ya da sevmeyiz, yaptığı işi zayıf buluruz ya da takdir ederiz, önemli değil. Adam 2 ayda durup dururken Lösev'e bağış yaptırtmış, ne güzel. İlla Selçük gibi mi olsun?
 
Katılım
2 May 2018
Mesajlar
682


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

İnsanlığına, esnaflığına, yardımseverliğine hiç ama hiç bir şey diyemem, çünkü kendisini sadece videolardan, veya buradaki başlık ve onla alakalı bir kaç satış ilanından tanıyorum.
Yardım yapması, vesile olması eleştirilemeyeceği anlamına gelmez. Şimdi ben, bi kanal açsam, veya sayfa, size her hafta bir çekiliş yapıp ödül vereceğim, kalanı ile de falanca yere bağış yapacağım desem, evet bağışı yapsam ama hiç kimseye bir ödül vermesem nasıl olur? Sonuçta hayır işledim.

Kötü olur.

Bildiğim kadarıyla motomania bir söz verip, taahhütte bulunup sonra onu yerine getirmeyerek insanları kandırmadı.


Bu şahsın belki max. 10 videosunu izledim, özellikle ilk inceleme videoları çıkmaya başlayınca. Açık söyleyeyim, başlığı okuyup sonra videoları izleyince hüsrana uğradım. Hani bazı arkadaşlar çok bilgili falan demiş ya, aksini iddia etmiyorum ama videolarına bakarsak 1 senelik motorcudan farkı yok. Benim izlediklerimde hep, açmış bilgisayarı ordan teknik verileri, parça fiyatlarını falan okuyordu. Sadece motomania değil, youtube böyle bir kaç tane kişiye rastladım, ciddi takipçi ve izlenme sayısı var, lakin bir kez olsun kendilerini motosiklet üzerinde görmedik, kendi kullanım deneyimlerini duymadık.

Bilgiyi derleyip sunuyor, daha ne olsun. Motor üstünde kafaya kamera takıp boş muhabbet döndürmesindense bilgisayar başında bilgi vermesini yeğlerim. Motor üzerindeki adamı neden izleyeyim? Çıkar motora binerim. En gerçek tecrübe bu.

En güzel ve bilinen örnek olduğu için söylüyorum: Altın Elbiseli Adam'ın bilgi içerikli, izledikçe bilgiye boğulduğumuz videoların hiçbiri motor üstündeyken değil; masa başındayken.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Beyler bayanlar guzele guzel, iyiye iyi, kotuye kotu yanlisa yanlis diyecegiz.

Lösev bagisi muazzam guzellikte bir sey.

motomania 2. elin cikis noktasi ne idi?

-ilanlara ucuk kacik sacma sapan rakamlar yerine, hakki neyse onu yazmak. Bu gercekten motorunu satmak isteyen ve alici icin muazzam birseydi. cunku sahibinden deki ilanlarin bir cogu tok satici bile degil, bi sansimi deneyim kafasinda. gercek saticilar arada kayboluyor gidiyor.

bu motomania sayfasinda gorece insafli rakam yazilmis motosikletler, hemen alici buluyor; her iki tarafin da isi goruluyordu.

o zaman bu adamin tavrinin, dilinin agresifliginin bizi hic ilgilendirmeyecegini, yaptigi isin cok guzel oldugunu soyledim.

sonra isin icine lösev bagisi isi de girdi, ayakta alkisladik.

Benim elestirdigim nokta su:

suan geldigimiz nokta, cikis noktasi ile uyusmuyor. cunku Gokhan bey, sifir fiyatiyla ayni rakami isteyen motosiklet sahiplerini, tabiri caizse yerden yere vuruyordu. ama ayni tarz ilanlar suan sayfasinda yayinda.

-e hani sacma rakamli ilanlar yayinlanmayacakti?

-hani sifir fiyatiyla ayni fiyata satilan 3 yasinda motosikletler yayinlanmayacakti?

Format eger "loseve bagis yapanlarin ilanini yayinlariz, fiyatina karismayiz" a donduyse de, en azindan bu konuda bi aciklama yapmasi gerekir.

bu forumda yeniyim, ama cok eneteresan seyler oluyor hic anlam veremiyorum.
-elestri yapiyorsun, hakaret ediyorlar.
-biri insanlik sucu isliyor irkcilik yapiyor, kimse birsey demiyor hatta savunanlar var.
-fiyatlar yukselmis diyorsun, aglayip durma defol diyorlar.
-aku hakkinda soru soruyorum, ne pimpiriklisin git yenisini al diyorlar.

haydi bakalim simdi nasi bi saldiri gelecek merak ediyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu forumda bir kaç yüz kişiyiz, içimizden kaçı son 2 ayda Lösev'e 13.000 TL bağış yaptı? Bu adamı severiz ya da sevmeyiz, yaptığı işi zayıf buluruz ya da takdir ederiz, önemli değil. Adam 2 ayda durup dururken Lösev'e bağış yaptırtmış, ne güzel. İlla Selçük gibi mi olsun?

Ya tommy neden selcuk ornegi verilip duruluyor anlamadim ben.

Selcuk un antitezi motomania mi oluyor ? İkisini de sevmeme sansimiz yok mu mesela ?

Selcuk yarin cikip loseve cebimden 20 bin tl bagisliyorum dese selcuk a sempati mi duymamiz gerekiyor ?

Oncelikle sunu soyleyim motomania dusmani falan degilim,adam herkes gibi ekmeginin pesinde.

Neymis ilan bedavaymisss,neymiss fiyat yuksekse adamin ne sucu varmisss.

Yav bizi sahibinden in kan emicilerinden kurtarmayacak miydi bu adam ?

Sahibinden de de ilan bedava bunu bir lutuf gibi hala gozumuze gozumuze neden sokuluyor hic anlamiyorum..

Kiytirik universitelerin makina muh bolumlerinden cikan "Araba Yaptilar!!!!" (Tel arabadan hallice) haberleriyle gururlanan,destek mesajlarini esirgemeyen emmiler gibisiniz yemin ediyorum.O yuzden dalga geciyoruz diye hic kizmayin :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ya tommy neden selcuk ornegi verilip duruluyor anlamadim ben.

Selcuk un antitezi motomania mi oluyor ? İkisini de sevmeme sansimiz yok mu mesela ?

Selcuk yarin cikip loseve cebimden 20 bin tl bagisliyorum dese selcuk a sempati mi duymamiz gerekiyor ?

Oncelikle sunu soyleyim motomania dusmani falan degilim,adam herkes gibi ekmeginin pesinde.

Neymis ilan bedavaymisss,neymiss fiyat yuksekse adamin ne sucu varmisss.

Yav bizi sahibinden in kan emicilerinden kurtarmayacak miydi bu adam ?

Sahibinden de de ilan bedava bunu bir lutuf gibi hala gozumuze gozumuze neden sokuluyor hic anlamiyorum..

Kiytirik universitelerin makina muh bolumlerinden cikan "Araba Yaptilar!!!!" (Tel arabadan hallice) haberleriyle gururlanan,destek mesajlarini esirgemeyen emmiler gibisiniz yemin ediyorum.O yuzden dalga geciyoruz diye hic kizmayin :)

Değerli kardeşim geç tabi dalganı, neden sana kızalım? Biz bile kendimizle dalga geçiyoruz. Samimi söyleyeyim; Selçük, Lösev'e bağış yaparsa ilk ben tebrik edeceğim kendisini bu platformda. Boşverelim, amatör ve gubidik bir Instagram platformu üzerinden 2 ayda 150'nin üzeri satışa aracılık etmiş mi? Etmiş. Bunu yaparken de Lösev'e bir katkı sağlamış mı? Sağlamış. Ben buna bakıyorum. Yoksa milyon tane takipçin de olsa "piyasayı düzenleyeceğim, orta doğuda kartlar yeniden dağıtılıyor" türevi iddialara zaten bir tarafımızla gülecek yaştayız çoğunluğumuz.
 
Katılım
6 May 2020
Mesajlar
127
Gökhan Deniz iyi işler yapan bir arkadaş. Zevkle takip ederim kendisini. Fakat şunu da anlamalı ki meyve veren ağaç taşlanır. Saçma sapan eleştiriler hep olacak. Geçmiş videolarında sayfasına saldırı yapanlara p*ç veya türevi küfürler etmişti. Forumdaki eleştirileri ve kötü yorum yapan kişilere bazı şeyler söylemiş bazılarında haklı olabilir fakat aşağılık köpekler vs benzeri şeyler söylemesi kendisine yakışmayan davranışlar. Bir kere kendisi bir eğitimci. Karşıdaki insan ne olursa olsun, youtube gibi herkese açık bir platformda yayın yapıyorsan bu tür şeylere dikkat etmesi gerekir.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Hala bazılarının anlamamakta ısrar ettiği hususlar var. Kimse bu forumda adamın iyi niyetine, yardımseverliğine, esnaflığına küfür veya hakaret etmedi.
Yapmaya çalıştığı şeyin işe yaramayacağını, veya bir motosiklet incelemesine ne denli güvenilmesi gerektiğine değindi.
Yok efendim iyi bir iş yapan paçasından aşağı alınırmış, vay efendim biz hiç yardımseverliği seven bir birey değilmişiz, meyve veren ağaç taşlanırmış.
Bunlar açıkçası ucuz sloganlar.
Azıcık objektif düşünürseniz (ya da şöyle diyeyim kendim düşününce) yapmaya çalıştığı şeyin işe yaramayacağı belli (Keşke işe yarasa) Soruyorum size; kaçınız sarı sitede bir R25 i 40k ya ilana koymak yerine gider bu sayfada 35 e koyar? Kaçınız, daha yüksek paraya satılacağını bilerek,'' ulan bunun hakkı bu para değil, daha ucuza vereyim '' der.
Diğer husus, evet Rahmetli Barkın'da anlatacaklarını motor üstünde değilken anlatıyordu ve büyük keyf veriyordu. Ama adam kağıt üstünde, forumlarda, videolarda anlatılanların yanında, bizzat kendi deneyimini de aktarıyordu, fark burada.
Diyeceğim bu kadar.
Umarım ben yanılırım, umarım bu arkadaş piyasanın tabir caizse aq, fiyatlar aşağı gelir, Allah, esnaf olarak ta, sosyal sorumluluk sahibi olarak ta yolunu açık etsin.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Ulan iş ne ara daha hayatınızda motosiklet kullanıp kullanmadığını görmediğiniz bir dalkavuk (TARİH TERİMİ - saraylarda devlet büyüklerini nükteli sözlerle eğlendiren kimse.) ile BARKIN'ı karşılaştırma noktasına geldi?

Bırakın karşılaştırmayı alakası yok len... Barkın motosiklet tamirinden anlamazdı mesela ama bu konuda da ahkam kesmezdi. Bu vatandaş madem piyasadan anladığını iddia ediyor ve "fiyatlara ayar veriyorum" başlıklı video atma cüretini gösteriyor yapacak, yapmıyorsa eleştiririm, eleştirdiğime de isteyen istediğini söyleyebilir çok da fifi :)

Bu işin böyle olmayacağını en başında söyledik mi? Söyledik. Dediğime geldi mi? Geldi. :)

Sayfa artık "ben bağış da yaparım hazır popüler olmuş yerde ilanım yayınlansın, sahibinden üzerinde kaybolmayayım" işine döndü mü? Döndü... (varsın dönsün banane? güzel bir şey yapılıyor diye yermiyoruz ki? Takdir edip etmemek kişinin özgür iradesindedir... bunu anlayamıyoruz!)
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
ucuzcu ve beleşçi klavye motorcularını üzmüştür, oysaki herkese bedava mt07 tracer r25 agv dağıtsaydı çok sevilirdi.


adamı tanımam etmem 1-2 videosunu gördüm 'iyi biri' olduğuna kanaat getirdim, motosixel selçük'ü de tanımam etmem adamın hangi videosunu izlesem ya yanlış ya da yanlı konuşuyor ,tipi de antipatik .
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Forum olarak neden eleştriye bu kadar kapalısınız?

Lösev bağışı yapılmış tebrik etmek lazım, kendince motorları insaflı fiyata koymak istemiş hoş bir düşünce.

Ancak adamın videolarını, insanlara yaklaşımını, hal hareketlerini, "piyasaya müdahale ediyorum" gibi büyük bir çıkış yapıp kendi dediğini zaman zaman yapmamasını neden eleştiremiyoruz?

Adam bunları babasının hayrına mı yaptı? Kendi elindeki motorları da bu sayede satmadıgını ya da cok iyi bir reklam yapıp kar ettiğini neden düşünmek istemiyorsunuz?

Yani Lösev'e bağış yaptı diye adama sizelr gibi tapmak zorunda mıyız?

Bu adamı eleştiren insanlar 10 binlik motorunu 15 binden satmaya calısan tipler mi? İktidarın kendi fikrinden olmayanlara yaptıgı muameleyi yapıyorsunuz burada.

Kimse Lösev bağışını ya da sattıgı 150 motoru eleştirmiyor, yeri geliyor hak veriliyor yeri geliyor eleştiriliyor.

Adama aşıkmış gibi sacma sapan konuşmayın artık.


Ha bu arada üşenmezseniz birkaç ilana bakın. Oradaki ilanlar aynı sekilde sahibindende de bulunuyor bazen. Motomania'ya 82'ye koymuş, sahibindene 83.5 a koymuş pazarlık yapılır yazmış.

Yani piyasa altı fiyata satmak istiyorsan zaten facebooktan bile satarsın o motoru, kimse de "oooo motomania a ilan vermeliyiz adamlar king yahu, sadece orada ilanım gözüksün de gerekirse yarı fiyatına satarım" diye dolaşmıyor.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
88
valla ilginçtir ben de sonradan keşfettim motomania yı. denildiği gibi piyasaya müdahale ediyor uçuk fiyatların önüne geçiyor diye instagramdan ikinci el sayfasını takip etmeye başladım. daha ikinci günde paylaşılan bir ilanın altına yorum olarak sıfırı ile neredeyse aynı fiyat oldugunu belirtir bir link atıp fiyatın bence yüksek oldugunu belirttim 1 saat sonra baktıgımda beni engellemişti. hatta sonra mesaj attım beni engellemişsiniz keşke hoşunuza gitmeyen bir durum varsa uyarsaydınız diye ona da cevap yazmadı ben de o gün bitti. haa hala arada youtube da tamirat videolarına falan bakıyorum ama sadece keyfiyetten
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motomania Gökhan Deniz'in açtığı instagram sayfası. https://www.instagram.com/motomania2.el/?hl=tr

Sayfanın amacı motorların gerçek fiyat değeri ile satılmasını sağlamak, ederinden fazla fiyat verilmesinin önüne geçmek.

Ben başarılı buldum şahsen, kısa sürede çok fazla motor satıldı.

Motor almak isteyen ama fahiş fiyatlar nedeniyle alamayan ve bu sayfadan haberi olmayan arkadaşlar için açtım konuyu.

Örneğin; Km'si yılı ne olursa olsun 30.000TL üzerinde fiyat ile CBR250R yayınlanmıyor sayfada. Bu ve bunun gibi kriterler var.

https://www.youtube.com/watch?v=4jtyiDKKmrw

Motopixel Tv şimdiden rahatsız olmuş... https://www.youtube.com/watch?v=3akTWIfgTiY&t=1248s

Olm vandamme nerdesin ya,piyasa dustu mu ne durumdayiz adadsssdsds

Biraz kizdirayim seni de gelirsin belki :)

15 amator de basligi begenmis ha (tommy kizmiyon ins) valla alemsinniz arkadaslar..
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
❤️Honda❤️;4679750' Alıntı:
Olm vandamme nerdesin ya,piyasa dustu mu ne durumdayiz adadsssdsds

Biraz kizdirayim seni de gelirsin belki :)

15 amator de basligi begenmis ha (tommy kizmiyon ins) valla alemsinniz arkadaslar..

Kawasaki'nin güzeller güzeli boyasına bile sövsen hafız kızmam sana. Hakikaten ben de ne amatörmüşüm yahu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Mar 2022
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amator sayisi 16 olmus.tepki olarak likelama devam ediyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst