- Katılım
- 14 Mar 2016
- Mesajlar
- 1,991
İnsanlığına, esnaflığına, yardımseverliğine hiç ama hiç bir şey diyemem, çünkü kendisini sadece videolardan, veya buradaki başlık ve onla alakalı bir kaç satış ilanından tanıyorum.
Yardım yapması, vesile olması eleştirilemeyeceği anlamına gelmez. Şimdi ben, bi kanal açsam, veya sayfa, size her hafta bir çekiliş yapıp ödül vereceğim, kalanı ile de falanca yere bağış yapacağım desem, evet bağışı yapsam ama hiç kimseye bir ödül vermesem nasıl olur? Sonuçta hayır işledim.
Ha eleştiri ile hakaret ayrımını da iyi bilmek gerekir.
Ben halen şunu iddia ediyorum, adamın motosiklet bilgisi videolarında ki gibiyse, çok ta anlam yüklemeyin, yüceltmeyin.
Yardım yapması, vesile olması eleştirilemeyeceği anlamına gelmez. Şimdi ben, bi kanal açsam, veya sayfa, size her hafta bir çekiliş yapıp ödül vereceğim, kalanı ile de falanca yere bağış yapacağım desem, evet bağışı yapsam ama hiç kimseye bir ödül vermesem nasıl olur? Sonuçta hayır işledim.
Ha eleştiri ile hakaret ayrımını da iyi bilmek gerekir.
Ben halen şunu iddia ediyorum, adamın motosiklet bilgisi videolarında ki gibiyse, çok ta anlam yüklemeyin, yüceltmeyin.