MotoGP'de 600 cc Yarışları İle İlgili İlk Açıklamalar Geldi - MOTO2

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
MotoGP2 600cc

MotoGP'de 2011 yılı itibariyle 250 cc yarışlarının yerini alacak 600 cc yarışlarıyla ilgili ilk açıklamalar yapıldı.

Daha önce de haberini yaptığımız 600 cc'lik MotoGP organizasyonu ile illgili ilk açıklamalar MotoGP organizatörü Dorna tarafından yapıldı. Buna göre:

250 cc yarışları 2011 yılından itibaren 600 cc olarak yapılacak ve organizasyonun yeni adı MOTO2 olacak. Organizasyona katılacak takımlar sadece atmosferik basınçlı motorlar kullanabilecekler. Turbo ve Super-Charger gibi dışarıdan beslemeli sistemlere yarışlarda müsade edilmeyecek. Ayrıca motosikletlerde çekiş kontrol sistemi de kullanılamayacak. Takımlar 2, 3 veya 4 silindirli motorlar kullanabilecekler ancak çok silindirli modellerde güç dengesini sağlamak için devir kesiciler kullanılacak.

Silindir sayısına göre açıklanan limit devirler ise şu şekilde;
4 silindirli motorlar için 16.000 d/d
3 silindirli motorlar için 15.500 d/d
2 silindirli motorlar için 15.000 d/d

Başarılı sporcumuz Kenan Sofuoğlu, Kasım sayımız için Motoron dergisine yaptığı röportajda Superbike'den Supersport kategorisine geri dönmesinin en büyük nedenlerinden birinin, 2011'de başlayacak olan MotoGP 600 cc yarışlarına hazırlanmak olduğunu söylemişti. MotoGP2 yolunda Kenan'a başarılar diliyoruz.

Kaynak: Motoron
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motogp 2
merakla beklenen klasman neden merakla beklenen
gurumuz şampiyonumuz kenan sofuoğlu nunda yarışacağı bır segmente
kenan ın spersport a geri dönmesindeki en büyük sebeplerde olduğunu sölemışti ,şimdi önümüzdekı sezonda kenan iki dünya şampiyonu daha olduğunu düşünürsek motoGP2 de muhteşem bir giriş yapacağına emınım ,
ayrıca sayılan özellikleri taşıyan motorlar kullanılacakmış ne güzel ,
kenan ı kontrol eden makıne değilde kenan ın kontrol ettiği makıne gerekli zaten ,kenan 600cc sınıfında rakipsiz olduğunu düşünüyorum ,
inşallah moto GP2 ye gecene kadar iki sezonda yine dünya şampiyonu olurda Dünyaya altın harflerle Sofuoğlu yazdırır ,
bu gelişmeyı 2010 sabırsızlıkla bekliyoruz ,
paylaşım için teşekkürler saygılar Kenan Saruhan
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
ıyı bı gelısme kenan abımız ıcın ınsallah kendını ıyı hazırlar...bu yarıslar zevklı ve cekısmelı olsunda ıstese 50 cc olsun ben cok buyuk keyıf alıyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst