MotoGP: Vermeulen Superbike'a Dönüyor

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
MotoGP'de aradığını bulamayan Chris Vermeulen, önümüzdeki sezon Kawasaki World Superbike Racing takımı ile Dünya Superbike Şampiyonası'nda mücadele edecek.

Şu anda Suzuki ile MotoGP'de mücadele eden Avustralya'lı sürücü 2004 ve 2005 sezonlarında Superbike'ta mücadele etmiş, 2. sezonunda 2. olmuştu.

Vermeulen, Kawasaki'nin WSB Ninja ZX-10R motoru ile çalışmalara kasım ayında başlayacak. Vermeulen daha önce çalışmalara başlamak istediğini ancak Suzuki'nin buna izin vermediğini söyledi.

Kaynak:Trf1
 

Ekli dosyalar

  • 400x225-motogp-vermeulen_14.jpg
    400x225-motogp-vermeulen_14.jpg
    13.4 KB · Görüntüleme: 2,463
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Bence güzel haber, keşke KTM ve MV AGUSTA da şampiyonaya katılsa.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
O zaman tekrar geçebilir, güven olmaz demek ki bu adama.:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst