Motocunun Arabasi

Arabanizin Markasi


  • Kullanılan toplam oy
    31

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Motorcu arkadaslar arabaniz varsa hangi marka ve model?

(Bu anketin amaci motorcularin genelde hangi markaya yoneldiklerini ogrenmektir.)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Ewet anket koyman iyi olmuş.
Öğrenci olduğum için henüz araba sahibi değilim ama elbette FORD diyorum...

Senin seçeneklerde asıl olması gereken marka yok.:silent: :silent:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
bi ferrari 2 porche bi de jaguar var. :)
ferrari porche mi? bu nasıl anket yaaa kafa mı yapıyon?
ucak da yazsaydın bari :)
yazsana fıat,tofaş vs...
 

Sin

Katılım
5 Mar 2006
Mesajlar
87
Hahha.. :)
Ankete ancak 10 secenek koyabiliyorum..
Obur marka sahipleri kusura bakmasinlar.. isteyerek degil ankete fazla secenek olmadigi icin koyamadim..
Diger secenegi geri kalan markalar icin yazmak durumda kaldim..
Saygilar, Sinan
 
Katılım
25 Ara 2005
Mesajlar
143
bi de merak ettim.kaç kişi de ferrari ve porsche var acaba bari şahin doğan yazsaydınız.başka sorum yok teşekkürler.:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
öğrenciyim arabam yok ama ailemin arabası honda :) hayat onda :queen:
cbr600 alamadık kırmızı civicle idare ediyoruz:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yeşil mercedes.
(belediye otobüsü)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst