MotoCross'cu olucam nasıl olcak yardım!

Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
Selam ben bartu 14 yasındayım ailem destek verdi lisans falan cıkartıcam ama nasıl olucak hiç bi bilgim yok nereye gidiyim izmirde??nasıl egitim falan veriyorlar yardım edin
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
kardesım inş. ummudugun yere allının akıyla gelırsın başarılar :cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
tebrik ederim ama şöyle yap istersen, bulunduğun ilde il spor müdürlüğüne başvur. oradan seni yönlendireceklerdir :)
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
cok heycanlandım ya xD 9-16 yai grubuna giricem ehliyetede gerek yok ozaman zaten yaş tutmuyo =))teşekkür ederim araştırıcam
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Baslamak için harika bir yastasin.
Umarim istikrarli bir sekilde çalisir, buyuk basarilar elde edersin.
Izmirli arkadaslar sana daha iyi yardimci olacaklardir.
umarim...:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor sürmek kadar motor söküp takmayı da öğrenmelisin.Özellikle 2 zamanlıları.
Teknik ekibin olmayacağı icin tüm bu işler sana kalır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst