- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar motorumun sevmediğim tek özelliği yanlardan soba borusu gibi çıkan iki egsozu = aslında egsozu kuyruğun altına iki çıkıştan teke çevirerek orta egsoz olarak tasarlamıştım ancak bunun olmayacağını esneme sırasında lastiğin sürtebileceğini söylediler o sebepten caydım.
Kendim photoshopta 2 değişik tasarım yaptım sizce hangisi daha iyi orjinal egsozum motor yana yattığı için çizik onu allahın emri değiştireceğim ancak pozisyonunuda hoşuma gitmiyor. Fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.
Saygılarımla.
Kendim photoshopta 2 değişik tasarım yaptım sizce hangisi daha iyi orjinal egsozum motor yana yattığı için çizik onu allahın emri değiştireceğim ancak pozisyonunuda hoşuma gitmiyor. Fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.
Saygılarımla.

