Moto Guzzi - Aprilia Kredi kartı kampanyası

Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
https://youtu.be/W2r7Q-_W3FQ?feature=shared

Bu sayfadaki arkdaşları instagramdan da takip ediyorum. darlikchronicles ve sacnchoandfriends instagram hesapları olarak iki arkadaş Moto Guzzi'nin fabrikasını gittiler. Marka destekli bir seyahatti ancak yine de fikir verebilir.

https://youtu.be/G1MlK1zvg_k?feature=shared

https://youtube.com/shorts/3m3_QAx28EA?feature=shared

https://youtube.com/shorts/bQoz0HFwQvY?feature=shared

Seneye bende gitmek istiyorum, alma sebeplerimden biriside o fabrika ziyareti. Moto Guzzi, Harley Davidsonun avrupa şubesi bir nevi dar ama çok güzel bir kitlesi var.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,673
Ben de RS'in sübap ayarını Noale merkez serviste yaptırırım diyordum...

Teşekkürler Erdoğan..
 
Katılım
19 Eyl 2014
Mesajlar
76
Motosikleti
Moto Guzzi Mandello Aviazione Navale 2023
V85TT' yi alıp ömürboyu güzel seyahatler yapmaya karar verdim. Başka bir motora ihtiyacım olmayacağını düşünüyorum.

Şehiriçi için gelirse CT-125 Honda' yı beklerim.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
411
Moto Guzzi süper bir motor yıllarca BMW kullandım hiçbir malzeme kalite farkı yok BMW den fazlası vardır eksiği yoktur
Motorun gücü fazla değil sadece rölantide titretir ama o da sıkıntı vermez keyif verir rölanti nin biraz üzerinde insanı mest eden o yüksek tork başlar uzun yolda şiir gibi gider

Reklam gibi oldu ama gerçek bu

Hava soğutma konusuna gelince
Uzun yolda şişme falan hikaye yok öyle birşey sulu soğutmaya göre eksisi ise aynı hacimde daha az güç üreten ama artı olarak kesinlikle daha sorunsuz motor olarak düşünülebilir
Hava soğutma bacağımı yaktı falanda hikaye yok öyle birşey Bodrum da şortla kullandım aylarca benimkini bir kere bile yakmadı ama sulu olan CRF nin fanı açtığında defalarca daha fazla ızdırap verdi

Supap ayari falanda ben 3 yıldır bir kere bile yapmadım soğukken supap sesi gelmez ısınınca hafiften çıtırdar ama 3 yıl öncede aynıydı şimdi de aynı yani öyle supap ayari ister falan o da bende gerekmedi
Şimdi son noktaya geliyorum
Benimki 2004 model Breva 750 bunun 2023 olanını siz düşünün artık
 
Katılım
17 Eyl 2023
Mesajlar
1
Merhaba, V85TT ile aynı bloğa sahip V7 Special modelini kullanıyorum. V85TT yapısı gereği daha da kuvvetli. Motor karakteri inanılmaz keyifli, bekler konumdaki titreşim dışında sürüşte rahatsız eden bir durum yok, her viteste muazzam bir tork var ve en önemlisi gerçekten sanki bir transformers gibi bir yol arkadaşı ediniyorsun müthiş bir karakteri var Guzzilerin.

Guzzilerde servis anlamında korkulacak birşey yok, 2 saatte blok dağıtıp toplanıyor eski bloklara göre daha da kolaylaştırdılar, dolayısıyla sübap ayarı bir sorun değil. 1000 kmde kontrol her 10 binde bir ayar yapılıyor ihtiyaç halinde. Ben aldığımda böyle bir kampanya yok idi olsa idi V100 Mandello alırdım...

Farklı nedenlerden dolayı Gaziantep bayide bulunan V100 Aviazione Navale modelini aldım.

Bu arada Revit mont, pantolon, eldiven, Gaerne bot, Hjc C10 full face kask şeklinde ekipmanları aldım.

Bugün motorumu garaja koydum. Bir kaç hafta sonu burada bulunan fuar merkezinin trafiğe kapalı otoparkında antrenman yapmayı planladım.

Motosikletle bütünleşince 200-300 km mesafelere tura çıkmayı düşünüyorum.

Allah cc herkese keyifle, sağlıkla binmeyi nasip etsin…
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Güle güle keyifle kullanın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullanın.
Ben de bir kez Gaziantep bayinden motosiklet aldım.
Sahibi Emre Bey ve çalışanlar ilgili ve düzgün insanlar.
 
Katılım
2 Ocak 2023
Mesajlar
346
Motosikleti
Dominar 250
Çok zor karar yahu, birisi çok güzel bir enduro, hatta biraz fazla offroad karakterli, diğeri ise hem eargasm, hem eyegasm bir motor.

%90 Yolda sürecek olsaydım Motoguzzi alırdım sanırım.

Zor seçim ama ikisi de harika, güle güle kullanırsınız inşallah.

Edit: Mesajı görmemiştim, hayırlı uğurlu olsun, adı madı baya alfa bi motor görünüşü var, Allah kaza bela göstermesin.
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
Benzer bi kampanya Trıumph modellerinde de var 200-250 peşinat verip acaba 150si içinde o kampanyadan mı fayladalansam dye düşünmüyor değilim,(tiger sport 660)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Benzer bi kampanya Trıumph modellerinde de var 200-250 peşinat verip acaba 150si içinde o kampanyadan mı fayladalansam dye düşünmüyor değilim,(tiger sport 660)

Stokta varsa faydalanın tabi :) ama stokta olduğunu hiç zannetmem, stok gelene kadar da kampanya devam eder mi soru işareti. Stoğu olan marka ve modellere yönelin bence.
 
Katılım
22 May 2021
Mesajlar
1,014
Motosikleti
Forza 250
Trıumph türkiyenin bir post altındaki yorumunda firma ellerinde stok olduğundan bahsetmiş daha yeni ama tabikide güven olmaz
 
Katılım
19 Eyl 2014
Mesajlar
76
Motosikleti
Moto Guzzi Mandello Aviazione Navale 2023
Cumartesi motoru teslim aldım. garaja koydum. Pazar işe motorla geldim. Fuar alanında biraz antrenman yaptım. Çok paslanmamışım. KTM Duke' ü sattıktan sonra 7 senedir düzenli sürüş yapmamıştım. Yine de 2-3 pazar daha antrenman yapıp ondan sonra birkaç saatlik turlar yapmayı düşünüyorum.

Biraz da yaşlanmışım galiba gazı açasım gelmedi. Fıtı fıtı gittim geldim öyle.

Motorla ilgili ilk izlenimlerim:

-Güven veriyor.
-Şehiriçinde de kullanılabilir.
-Sürüş modlarını tek tuşla değiştirmek güzel.
-Trafikte hala motorcuya saygı yok. 2 katı dikkatli olmak lazım
-Cruise kontrolü çözemedim. Kitapçıktan bakıp çalışmam lazım.
-Oturuş pozisyonu gayet güzel. Hafif bir öne eğilmek gerekiyor.
-Dönüşte yağmur yağdı. Ekipmanları da test etmiş oldum. Revit mont ve pantolonun içindeki iki katmanı çıkardığım halde 20 dk yağmurlu havada üşütmedi.

Gaziantep' te yaşadığım için olabilir. Motor sezonu diye bir şey olduğuna inanmıyorum. Yerde kar- buz olmadıktan sonra 365 günün tüm hafta sonlarında motora binme taraftarıyım. Yağmurlu havada sürüşün bile ayrı bir zevki var.

İyi sürüşler...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
hayırlı olsun güzel seçim yapmışsınız
(motosiklet camiasında yarın satarsam kaç günde elimden çıkarırım kaç para zarar ettirir diye düşünmeden motor alan adam benim gözümde süper seçim yapmış sayılır )
 
Katılım
19 Eyl 2014
Mesajlar
76
Motosikleti
Moto Guzzi Mandello Aviazione Navale 2023
hayırlı olsun güzel seçim yapmışsınız
(motosiklet camiasında yarın satarsam kaç günde elimden çıkarırım kaç para zarar ettirir diye düşünmeden motor alan adam benim gözümde süper seçim yapmış sayılır )

:)
Satmamak üzere aldım gibi. Belki 30 yaşından sonra çocuklarım da sürerler...
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Hayırlı olsun. Kazasız belasız sürmek dileğimle.
Şu ara motosiklet almak için iyi bir fırsat gibi. suzuki de 300 bin'e 12/6 taksit yapıyor. Çok iyi rakamlar bence.


Bende bu topa girdim, v7 stone almıştım. Mart ayında.
Alayım uzun süre bineyim. Oğlan büyüyene kadar kullanırım belki sonrasında da devam ederim.
Guzzi'yi seçmemdeki en büyük sebep. Bakım maliyetlerinin az olması. (az bindiğimden dolayı, yılda bir yağa binlerce lria vermek zor geliyordu.)
Hava soğutmalı olması, Şaftlı olması. 2 lt motor yağını değiştir binmeye devam et.

Eksi yanı, kuru kavrama var. Ne değişir açıkcası pek bilmiyorum. Ama vitesler sert. Boş'u bulmak için aragaz istiyor. İyi el/ayak ayarı istiyor. Bir debriyaj kavrama ayarı yapmam gerek.
Africayı kullanınca, vitesler hamur gibi geldi.
V85 deki nasıl bilmiyorum ama, v7'de vites göstergesi, vitesi değiştirdikten sonra, hız ile motor rpm'i bölerek buluyor. Bu da, vitesin 1-2 saniye geç görünmesine sebep oluyor.

Yedek parça biraz zor bulunuyor. Bunun için carpimoto'dan alışveriş yapıyorum. 150€'ya kadar gönderim sağlıyorlar. Çoğu aksesuar'ı oradan toparladım.

Geçen hafif offroad'a girdim. Rampayı çıkamıyordum. Arka teker patinaja düşünce, mgtc devreye girip gaz kesiyordu. Onu kapatmayı öğrendim, motorun ciğeri açıldı be. Ne tutuyormuş motoru.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Hayırlı olsun. Bu kampanyalar Moto Guzzilerin artmasına vesile oluyor ne güzel. Gerçekten güzel aletler, dayanıklı, yeterince güçlü ve işletmesi gerçekten ucuz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst