edtunc' Alıntı:ben de cok istiyorum mümkün müdür?
eda [email protected]
actım kusura bakmayın acemiligime verin...dostdark' Alıntı:tabiki mümkündür
(bak bak A2 yerini kaptım):queen:
ama senin birinci mesajın önce tanışma bölümünde bir topic açıp kendini tanıtmalısın di mi yasemin:queen::mrgreen: :queen:
:rendeer: bakalım o zaman kimişsinedtunc' Alıntı:actım kusura bakmayın acemiligime verin...
blackstone' Alıntı:moto gp de görev almaktan mutluluk duyarım ama deneyimsizim tek bildigim motor kullanmak bu konuda bir iş olursa seve seve yaparım
:queen: Ya hocam birşey yok iki bayrak var kafana göre salıyorsun o kadar:queen:blackstone' Alıntı:moto gp de görev almaktan mutluluk duyarım ama deneyimsizim tek bildigim motor kullanmak bu konuda bir iş olursa seve seve yaparım
A2 EHLİYET' Alıntı:burdan toplantı tarihlerini ve yapmanız gerekenleri duyururum istedikten sonra yaparsın endişelenme .beni izlemeye devam et sadece.
dostdark' Alıntı::queen: Ya hocam birşey yok iki bayrak var kafana göre salıyorsun o kadar:queen: