moto gp de görev almak istermisiniz?

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
::angry2:: Hani ben yakışıklıyım diye hakem yapmışlardı bana yalanmı söyledin:queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
isteyen herkes katılabilir hala beni tanımıyormusunuz dost dark
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
25
moto gp yarışlarına kadar kaç tane toplantı olacak?hakemlik için istenen kriterler nelerdir konuyu biraz daha açarmısın*
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
143
Bu nasıl bir görev olacak acaba? Örneğin paddock bölgesine giriş izni olacak mi hakemlerin? :) yoksa pistin özel olarak belirlenmis noktalarinda mi görev yapılacak sadece?
 
Katılım
2 Ağu 2005
Mesajlar
6
dostdark' Alıntı:
tabiki mümkündür
(bak bak A2 yerini kaptım):queen:
ama senin birinci mesajın önce tanışma bölümünde bir topic açıp kendini tanıtmalısın di mi yasemin:queen: :p :mrgreen: :queen:
actım kusura bakmayın acemiligime verin...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer:
edtunc' Alıntı:
actım kusura bakmayın acemiligime verin...
:rendeer: bakalım o zaman kimişsin
tamam senden hakem olur kuraları çabuk öğreniyorsun
bu arada A2 kusura bakma biraz makara yapalım dedim:queen:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
kriterlerin en önemlisi motor sevdası ki hepimizde var toplantı zamanlarını size buradan duyuracağım isteyen herkes katılabilir. tecrübeye ve lisanslara göre görev yerleri belirleniyor.her alan için bilgi sahibi olacaksınız bayrak veya pist hakemliği olacak paddock değil.hep beraber sınava girip lisans alacağız sonra kalıcı olanlar devamlı yapabilir ihtiyaç olan yarışlarda.ulusal yarışlarda her yarış için 35 ytl ücret ödüyorlar hakemlere moto gp. gönüllü olacak ücret yok
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
13
moto gp de görev almaktan mutluluk duyarım ama deneyimsizim tek bildigim motor kullanmak bu konuda bir iş olursa seve seve yaparım
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
blackstone' Alıntı:
moto gp de görev almaktan mutluluk duyarım ama deneyimsizim tek bildigim motor kullanmak bu konuda bir iş olursa seve seve yaparım

burdan toplantı tarihlerini ve yapmanız gerekenleri duyururum istedikten sonra yaparsın endişelenme .beni izlemeye devam et sadece.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
blackstone' Alıntı:
moto gp de görev almaktan mutluluk duyarım ama deneyimsizim tek bildigim motor kullanmak bu konuda bir iş olursa seve seve yaparım
:queen: Ya hocam birşey yok iki bayrak var kafana göre salıyorsun o kadar:queen:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
A2 EHLİYET' Alıntı:
burdan toplantı tarihlerini ve yapmanız gerekenleri duyururum istedikten sonra yaparsın endişelenme .beni izlemeye devam et sadece.

ben arkandayım bende bu işi ciddi ciddi yapmak istiyorum ama pilot olarak
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
dostdark' Alıntı:
:queen: Ya hocam birşey yok iki bayrak var kafana göre salıyorsun o kadar:queen:

tabi seni orada kafana göre bayrak sallarken görürüm dost dark nasıl oluyormuş. :cyclopsan arkadaşlar dediğim gibi hakem olmak isteyen beni takip etsin.bayrak sallamayı emin olun dost dark öğretmeyecek endişelenmeyin :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
8
slm bende moto tutukunuyum ve motocpde hakem olarak görev almak istiyorum.sizden cvp bekliyorum
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
8
kimse yok mu????????????????.3. msj ya.kimsenin bilgisi haberi yokmu moto cp hakemliği ile ilgili????????????
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Arkadaşlar ben de katılmak istiyorum bu hakemlik seminerlerine ve mümkün olursa hakemlik de yapmak isterim.Biraz geç oldu farkındayım ama ulaşabilirseniz sevinirim. [email protected]

Bir de gençlik ve spor genel müdürlüğünün yerini kısaca tarif edebilir misiniz , teşekkürler.
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
63
ben de varım A2
seminerler haftasonu mu acaba?
haber bekliyoruz
döncen mi bize
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
arkadaşlar bu akşam saat 19:00 da taksim sıra selviler cad.57 numara gençlik ve spor genel müdürlüğünde (dönerciler in olduğu sokak) buluşuyoruz.moto gp hakemleri bu toplantıyı kaçırmayın.evrak ve herşey hakkında bu akşam bilgilendirileceksiniz orada bulunun yeter.görüşmek dileğiyle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst