moto gp de görev almak istermisiniz?

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
25
ya bende katılmak istiyodum yalnız geç haberim oldu 28 marttaki toplantıya katılamadım.Bu saatten sonra hakemlik için başvuru yapabilirmiyim?yardımcı olursan sevinirim A2 EHLİYET
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
moto gp hakemliği

evet hala katılma imkanınız var 11 nisan salı günü akşam saat 19:00 da taksim sıra selviler cad. no 57 gençlik ve spor genel müdürlüğündeki toplantımıza katılıp form doldurabilirsiniz. seminerimiz de olacak bu tarihli toplantıya mutlaka katılın 16 nisan da altunizade burhan felek spor salonunda hakemlik lisans sınavı yapılacak.ve bunu isteyen başka arkadaşlarınıza da duyuru yapabilirsiniz .





aspirin' Alıntı:
ya bende katılmak istiyodum yalnız geç haberim oldu 28 marttaki toplantıya katılamadım.Bu saatten sonra hakemlik için başvuru yapabilirmiyim?yardımcı olursan sevinirim A2 EHLİYET
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
75
Merhaba arkadaşlar.Öncelikle iş için teşekkür ederim fakat ben fuarda eleman olarak çalışmak istiyorum.Motorsikletlerle ilgiliyim ve benim de vespam var.Zaten motoGP ye gideceğim fakat yarış alanın içinde yada daha yakınlarında olmak istiyorum.iş olursa bana bi mail atarsan sevinirim.Bye
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
25
ilgin için çok teşekkürler A2 EHLİYET 11 nisan salı günü taksimde görüşürüz o zaman
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
hakem olmak isteyen arkadaşlar!! 11 nisan salı günü saat 19:00 da taksim sıra selviler no:57 de gençlik ve spor il genel müdürlüğünde ki semineri hatırlatıyorum mutlaka buna gelmelisiniz ayrıca 16 nisan pazar günü saat 13:00 de belki akşama kadar sürecek olan lisans sınavımız var. Altunizade Burhan Felek spor salonunda.Bende lisans yükseltmek için gelecektim ama maalesef gelemiycem c lisansı ile yarışa katılacağım çünkü pazar günü çalışmam gerekiyor malum iş hayatı.sizlere başarılar diliyorum .salı akşamı görüşmek üzere.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
dün gece toplantı sonrası, flaşlar patlıyordu.
kim çekti fotoları? neredeler?
 
Katılım
19 Ara 2005
Mesajlar
41
organizasyon guzeldi ayrıca pistte yangın tüpünü unutan hakem goruntulerine yolda giderken hala guluyodum ins. biz bütün dünyaya rezil olmayız
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
evet toplantı güzeldi tabii teknik sebeplerden dolayı bana mail gelmediği için önce gençlik ve spor gen. mü. de onca merdiveni çıktık (spor olsun diye) sonra kemancı da buluştuk.dinlediğimiz keman değildi tabii biz kenan ı dinledik bayraklar hakkında ve yarış kuralları hk.da bilgilendirerek bir video izlettirdi o videoda hakem hataları çoktu ama bizim geçen yılki moto gp deneyimimiz genelde başarılıydı ve yine başarılı olacağız arkadaşlar yarış için sabırsızlanıyorum.Ayrıca o akşam verdiğimiz pozları magazin dergisi için vermedik herhalde resimleri görmek istiyoruuuummmmm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst