Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Ocak 2007
- Mesajlar
- 369
R1 değil R11 olsa ne yazar....:queen:
R1 değil R11 olsa ne yazar....:queen:
bu olay ferrariyle doğan kapısması gibi birsey olmus yani sacma bi yarıs be
ama doğan geçer büyük bir ihtimal...:queen::queen::queen: