- Katılım
- 24 May 2009
- Mesajlar
- 240
- Konu Yazar
- #1
Başlık belki tuhaf ama sonuna kadar gerçek.
Dün arkadaşın motosikleti çalıştığımız kurumun önünde bir kaç .... taraflarından çalındı. Sağa sola ne kadar baksakta nafile. İş yerine geri dönüp kamera kayıtlarına baktırdık ve motosikleti çalan şerefsizler ekranda. Polisi aradığımızda bize kayıtı bir cd ye aktarıp merkeze getirmemizi söyledi. Kayıtı olduğu gibi cd ye aktardık ve karakola gittik.
Üniversite mezunu olan polis arkadaşlar cd yi bilgisayara taktı ve arkadaşlar bizim bilgisayarlar bu formattaki videoyu açmaz bunu çevirip getirin. Video formatı ''Dat'' internetten bakarsanız bu formatı açacak bir milyon ücretsiz ve sadece 4-5 mb lık programları çok net görürsünüz. Güvenlik kameraları genellikle dat formatında kayıt yapar.
Fazla uzatmıyayım, yani hiç bir şeyden anlamasak hadi malda olsak bize resmen boşverin olan olmuş der gibi tavırları ve bizle alay edercesine bizim pc ler açmaz demelerinden anladıkki biz boşuna zaman kaybediyoruz.
Son olarak eğer tanıdığınız bir savcı varsa motosikletinizin çalınmasından kormayın ama bizim gibi garibansanız hiç boşuna zaman harcayıpta karakola falan gitmeyin......
Dün arkadaşın motosikleti çalıştığımız kurumun önünde bir kaç .... taraflarından çalındı. Sağa sola ne kadar baksakta nafile. İş yerine geri dönüp kamera kayıtlarına baktırdık ve motosikleti çalan şerefsizler ekranda. Polisi aradığımızda bize kayıtı bir cd ye aktarıp merkeze getirmemizi söyledi. Kayıtı olduğu gibi cd ye aktardık ve karakola gittik.
Üniversite mezunu olan polis arkadaşlar cd yi bilgisayara taktı ve arkadaşlar bizim bilgisayarlar bu formattaki videoyu açmaz bunu çevirip getirin. Video formatı ''Dat'' internetten bakarsanız bu formatı açacak bir milyon ücretsiz ve sadece 4-5 mb lık programları çok net görürsünüz. Güvenlik kameraları genellikle dat formatında kayıt yapar.
Fazla uzatmıyayım, yani hiç bir şeyden anlamasak hadi malda olsak bize resmen boşverin olan olmuş der gibi tavırları ve bizle alay edercesine bizim pc ler açmaz demelerinden anladıkki biz boşuna zaman kaybediyoruz.
Son olarak eğer tanıdığınız bir savcı varsa motosikletinizin çalınmasından kormayın ama bizim gibi garibansanız hiç boşuna zaman harcayıpta karakola falan gitmeyin......