Motana.com.tr yayında...

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bir yanlışlık olmasın...
.: Hoş geldiniz, lütfen hesabınıza giriş yapın :. yazısı ve ardından:
E-posta adresi:
ve Şifre:
boşlukları çıkıyor karşıma.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
DNS problemi var demek ki. Burdan yetkililere sesleniyorum :p

untitled12go.jpg
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
342
arkadaşlar bende merak ettim bu siteyi ama bende de şifre neyim istiyor nasıl olcak bu iş, birisi giriyor birisi giremiyor nasıl iştir anlamadım...
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
Selam arkadaşım yine aynı hata aynı hata siteyi açmıyo yaa verdiğin E-posta ve şifreyide defalarca girdim ama yine aynı problem var galibaa...:bounce:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Arkadaşlar, siteye girmeyi başarabilirseniz eğer, şu konuyu da bi inceleyiverin lütfen :

HD 200 : 4550 YTL
Joyride : 5100 YTL

Motor hacimleri aynı olan bu motorlardan bana göre HD 200 ün daha pahalı olması gereki gibi gelmişti, ancak tam tersi.

Nereden geliyor bu ters fark acaba ?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
ivan' Alıntı:
Selam arkadaşım yine aynı hata aynı hata siteyi açmıyo yaa verdiğin E-posta ve şifreyide defalarca girdim ama yine aynı problem var galibaa...:bounce:
Yahu o geyikti :queen:
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Prometheus
Siyee yakistiramadım bende denedim çünkü girmek için o pass ile :queen: :queen:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
nıhahhahaha adam seçiyo demek ki:p
bende girdim hiç bir problem olmadı:cherry:
 
Katılım
28 Ocak 2006
Mesajlar
41
ledo' Alıntı:
Arkadaşlar, siteye girmeyi başarabilirseniz eğer, şu konuyu da bi inceleyiverin lütfen :

HD 200 : 4550 YTL
Joyride : 5100 YTL

Motor hacimleri aynı olan bu motorlardan bana göre HD 200 ün daha pahalı olması gereki gibi gelmişti, ancak tam tersi.

Nereden geliyor bu ters fark acaba ?
iki motor arasinda ciddi donanim farkları o yüzden joyride biraz daha donanimli bir motor oluyor :wiinkk:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"desertnıght"'in verdiği;"Ürünler için : http://www.motana.com.tr/urunlerimiz.php" linkinde girebildim.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Dostum cookieleri silin.Sayfa eski sahiplerine bağlanıyor.Silin ve modemi resetleyin bir de restart atın o zaman bağlanırsınız.Ama bakmaya değecek bi numara da yok yani
Siteye giremeyenlere -CRiminAL-'in öerisi.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst