Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Haz 2008
- Mesajlar
- 222
- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
havale nasıl oluyor?:silent:
herhangi bi alışveriş sitesine üye olduğun zaman sana alıcağın
"ürünün parasını nasıl ödemek istiyorsun ?"
diye bi sorar.sen de
1.kredi (bankamatik) kartı ve kimlik bilgilerini girersin ve ödersin (bazı siteler sakıncalı olabilir)
2.internet ya da bankamatik makinası üzerinden havale ya da eft yaparsın (eğer güvenli bir pc ya da internet bağlantın yoksa sakıncalıdır)bankamatik makinası üzerinden her banka farklı bankalara havale yaptırtmıyor.sadece banka içindeki para transferine izin veriyor ve internetten havale 0,5 tl ise bankamatik makinasından havale 3 tl falan.
internetten havale yapmak için öncelikle bir kereliğine kartını internet kullanımına açtırman lazım vs...
işlermler bu şekilde uzuyor