Mont + Pantolon + Kar Maskesini 240 a aldım nası ama

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün bi siteden bu takımı aldım.Umarım kalitelidir.fiyatı makul kargo elime ulaştığında memnun kullanıcı yorumlarını da eklerim :)
45907Al.jpg


ÜRÜN ÖZELLİKLERİ
* PANTOLONDA , S BEDEN MEVCUT DEğıLDıR.
* Prohel 6363 Uzun Mont
* Duratex 600 D Cordura Kumaş
* CE onaylı omuz, dirsek ve sırt korumalar (çıkarılabilir)
* Hava alabilir
* Sabit iç membran
* Rahat kumaş yapısı
* Prohel Motosiklet Pantolonu
* Duratex 600D Kumaş
* Rüzgar geçirmez, yağmura karşı dayanıklı
* Çıkarılabilir termal iç astar
* Çıkarılabilir pantolan askısı
* Mont ile bağlantı fermuarı
* Kaymayan arka kısım
* Fermuarlı paça kısımları
* Kar Maskesi
* Nefes alma ve nemi vücüttan uzaklaştırma özelliği ile sizin kuru, ılık ve rahat hissetmenizi sağlar.
http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45907
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
İyi almışın ben Ramazan bayramından hemen önce sadece mont aldım 15x12=180 lira ben aldıktan hemen sonra düştü fiyat:pale: sende pantolonda var fiyat güzel güle güle kullan:rendeer:
 
Katılım
20 Tem 2009
Mesajlar
284
hayırlı olsun.güzel günlerde giy.bende f.oğlundan maket RR aldım postayla göndercekler:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benim zamanımda bunlar bu kadar ucuz değildi....hayırlı olsun...rekabet ortamıda yoktu...
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
montu bilmiyorum ama prohel pantolon var elimde.gerçekten hakkını veriyor.o kadar parayı başka markalara vermektense proheli tercih etmen iyi olmuş.45 dk yağmurda gittim 1 gram su almadı.güle güle kullan
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
benim zamanımda bunlar bu kadar ucuz değildi....hayırlı olsun...rekabet ortamıda yoktu...

Patron son dinazor motorcusun.. Bu ne kardeşim kucağında çocuk 14 bin mesaj naptın kardeşim..Bravo sana gururumuz metehan

Bende aldım. Daha yeni Shark mont 170 Tl ye taksitli bilseydim aahhh.. Prohel yeni girdi ama kaliteli bir mal.. Güle güle kullan..
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
61
hayırlısı olsun ıyı gunlerde kullanman dıleklerımle

fıyatı ıyı gıbı
 
Katılım
2 Eyl 2009
Mesajlar
34
hayırlı olsun.güle güle kullan
banada sadece mont lazım bunun tipi baya hoş duruyor.bi bakim sadece mont varmıymış.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Bu setten bende www. anes motor.com dan aldım 15 gün kadar önce galiba 235 tl idi. Kredi kartına taksit ve ücretsiz kargo ile. Pantalon mükemmel ötesi, hatta bu havalarda gereğinden fazla sıcak tuttuğu için terleme oluyor ve bu yüzden iç astarını çıkarttım, astarı normal pantalon altına giyerek kullanıyorum. Yani pantalon olayı mükemmel. Kumaş kalitesi falan iyi. Mont ta oldukça iyi fakat kışlık değil, mevsimlik bi mont ama içine sağlam giyindiğinizde kışında kullanılabilir. Arkadan çırtı çırt yapışkanlı yarım yüz maskesi kullandığım için kar maskesine ihtiyacım yok ama kar maskesinin kumaşı baya ince yani sağlam soğuklardan boyun kısmını korumak ta yeterli olmayabilir. Ama sadece 240 tl ye hem mont, hem pantalon hemde termal içlik almış oluyorsunuz. Bence mükemmel. Tavsiye ederim.

Pantalonu paçaları hafif uzun geldi ama napalım. L almıştım. 1,78 boy 80 kg yum. Sürüş yaparken problem olmuyor ama pantalonun paçaları biraz uzun geliyor. Ama bel iyi. M alsaydım belkide paçalar uygun olduğu halde belden olmayacaktı. Çünki bel tam oturuyor. Bilginiz olsun. Mont ta hafiften bol gibi ama M ile değiştirdiğimde küçük gelebileceği endişesi ile değiştirmedim. İçine rahat rahat sağlam kazak falan giyebiliyorum. Zaten içinize sağlam giyinemezseniz sorun olabilir. Çünki dediğim gibi mont kışlık değil mevsimlik. Şu an gayet memnunum .
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun.güle güle kullan
banada sadece mont lazım bunun tipi baya hoş duruyor.bi bakim sadece mont varmıymış.

tek olarak da satılıyor .zaten tek tek alsan 3 ü toplamda 300 ü geçiyor.sonuçta bunlar temel malzemeler 5 yılda bir alınacak şeyler
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Patron son dinazor motorcusun.. Bu ne kardeşim kucağında çocuk 14 bin mesaj naptın kardeşim..Bravo sana gururumuz metehan

Bende aldım. Daha yeni Shark mont 170 Tl ye taksitli bilseydim aahhh.. Prohel yeni girdi ama kaliteli bir mal.. Güle güle kullan..

sende güle güle kullan...sırf pontul kaç para acaba...aslında ethemin yazdıkları dikkatimi çekti...terletiyorsa ben kışın iş egiderken motora binmek zorundayım huzurla giyerim...


bişe dicem usta...bu KT 125 hususunda bana biraz kızgınmısın usta...:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
sende güle güle kullan...sırf pontul kaç para acaba...aslında ethemin yazdıkları dikkatimi çekti...terletiyorsa ben kışın iş egiderken motora binmek zorundayım huzurla giyerim...


bişe dicem usta...bu KT 125 hususunda bana biraz kızgınmısın usta...:)

Valla bende kampanyayı yeni gördüm.. Tek pantalon 140 tl filan..Ama bu şekilde almak acaip ekonomik olmuş...

Patron bu mesajlarının 5.000 adetini bana kaça satarsın..:queen:
Yani 5 bin adet mesaj benim mesaj sayıma dahil edilecek...:cat:
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
hayırlı olsun güle güle kulan üstünde eskitirsin inş. :p

bişi sorcam site üzerinden nasıl alışveriş yapılıyor?
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
Bu setten bende www. anes motor.com dan aldım 15 gün kadar önce galiba 235 tl idi. Kredi kartına taksit ve ücretsiz kargo ile. Pantalon mükemmel ötesi, hatta bu havalarda gereğinden fazla sıcak tuttuğu için terleme oluyor ve bu yüzden iç astarını çıkarttım, astarı normal pantalon altına giyerek kullanıyorum. Yani pantalon olayı mükemmel. Kumaş kalitesi falan iyi. Mont ta oldukça iyi fakat kışlık değil, mevsimlik bi mont ama içine sağlam giyindiğinizde kışında kullanılabilir. Arkadan çırtı çırt yapışkanlı yarım yüz maskesi kullandığım için kar maskesine ihtiyacım yok ama kar maskesinin kumaşı baya ince yani sağlam soğuklardan boyun kısmını korumak ta yeterli olmayabilir. Ama sadece 240 tl ye hem mont, hem pantalon hemde termal içlik almış oluyorsunuz. Bence mükemmel. Tavsiye ederim.

Pantalonu paçaları hafif uzun geldi ama napalım. L almıştım. 1,78 boy 80 kg yum. Sürüş yaparken problem olmuyor ama pantalonun paçaları biraz uzun geliyor. Ama bel iyi. M alsaydım belkide paçalar uygun olduğu halde belden olmayacaktı. Çünki bel tam oturuyor. Bilginiz olsun. Mont ta hafiften bol gibi ama M ile değiştirdiğimde küçük gelebileceği endişesi ile değiştirmedim. İçine rahat rahat sağlam kazak falan giyebiliyorum. Zaten içinize sağlam giyinemezseniz sorun olabilir. Çünki dediğim gibi mont kışlık değil mevsimlik. Şu an gayet memnunum .

zaman ayırıp yazdığın yorum için teşekkür ederim.alacak arkadaşlara çok yardımcı olduğuna eminim.bende düşünüyorum şimdiki montum ufak geliyor biraz.pantolonda yoktu.boy kilo ve seçtiğin bedenle ilgili açıklamaların çok yardımcı oldu.teşekkürler tekrar:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle güle kulan üstünde eskitirsin inş. :p

bişi sorcam site üzerinden nasıl alışveriş yapılıyor?

kredi kartı ya da bankamatiğinin olması gerekiyor ya da birine havale yaptıttırırsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst