mont arıyorum..!!!

Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
arkadaşlar motorsiklet montu arıyorum cbr 125 de giymek için öğrenci olduğum için ekonomik bişeyler olsun istiyorum ikinci el olmasında mahsuru yok temiz olsun yırtığı pırtığı olmasın yeter.. zayıf birisi olduğum içiçn m benden olur sanırım ( en fazla 100 liram var :( )
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406
100 yerine 150 lira gözden çıkar, sıfır mont verelim sana.Üstelik sözüm olsun sana kredi kartına taksitte yapıcam. Madem öğrencisin bizimde bir desteğimiz olsun. 0212 659 41 42 den bana ulaşabilirsin. Hakan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst