- Katılım
- 21 May 2010
- Mesajlar
- 2,954
- Konu Yazar
- #1
Selamlar,
Bugün monopod, diğer adıyla selfie çubuğu aldım.
Telefonu yatay ve çubuğun üst tarafına konumlandırdığımda bir problem yaşamıyorum.
Ancak telefon dikey ve çubuğun yan tarafına gelecek şekilde ayarladığımda ağırlıktan dolayı iç içe geçen çubuklar dönüyor ve telefon aşağıya kayıyor.
Bu durum normal mi, yoksa olmaması gereken bir durum mu?
Çubuğun uzayıp kısalma mantığı anten gibi olduğundan bana normal gibi geldi ama yine de kullananlar bilgi verirse sevinirim.
Şimdiden teşekkürler
Bugün monopod, diğer adıyla selfie çubuğu aldım.
Telefonu yatay ve çubuğun üst tarafına konumlandırdığımda bir problem yaşamıyorum.
Ancak telefon dikey ve çubuğun yan tarafına gelecek şekilde ayarladığımda ağırlıktan dolayı iç içe geçen çubuklar dönüyor ve telefon aşağıya kayıyor.
Bu durum normal mi, yoksa olmaması gereken bir durum mu?
Çubuğun uzayıp kısalma mantığı anten gibi olduğundan bana normal gibi geldi ama yine de kullananlar bilgi verirse sevinirim.
Şimdiden teşekkürler