arkadaşım hayırlı olsun fakat.
benim arkadaş aldı 2 günde pert oldu kafa dikti teker yaktı falan filan enn sonunda kaza yaptı motor dahada pert oldu.egzosttan garip garip sesler. motorun zamanla çekişten düşmesi filan.benim görüşüm iyi ve performanslı bir motor degil
ne kadar a aldın
+ fabrikası yandı kül oldu parça sıkıntısı çekebilirsin.
![]()
yuh bu alet 4 sübap mı şimdi:silent::silent:
hmm hayırlı olsun... motorun bu herhalde merak ettim sahibinden baktım..
![]()
![]()
marş dinamosu sorununun çözümü var mı?