mondialin yeni modelleri ne zaman çıkıcak?

Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
53
arkadaşlar ben mondial scooter almayı düşünüyorum(150zc modelini)fakat mondialin scooter modelleri hep 2007 nin ürünleri.bir arkadaşım yeni modeller çıkar fiyatları düşer dedi.bayisi yeni model yok bu sene diyor.bu konuda bilgisi olan varsa paylaşabilirmi?çok kararsız kaldım çünkü bu konuda

birde 150 zc nasıldır?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
yeni modeller var ama motorlar kaliteli çıkıyor artık eskiye göre ve fiyat baya bir artacak honda ve yamaha fiyatlarına yakın olacak yani pahalı olan modelleri biraz zor getirir adamlar kimse almaz diye o yüzden fabrikadan temin edersin herhalde ama illa bulursun tabi bazı satış yerlerinde
 
Katılım
23 Ağu 2010
Mesajlar
35
YENİ MODELLeR CIKTI..
150 LİK 2 TANE . AMA SCOOTER TİPİNDe DEĞİL. 150 KN TİPİNDe.
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
53
ben scooter tipinde düşünüyorum.hatta mondialin sitesinden mail atmıştım bugn arayıp şuanda çalışmaların devam ettiğini ve ne zaman yeni modellerin çıkacağının belli olmadığını söylediler.

peki 2007 den beri fabrikalarında duran motorları almanın herhangibir zararı dezavantajı yada avantajı varmıdır?birde 2. el alınca satarken çok zarar edermiyim?tabiki doğru düzgün kullanıp yıpratmamak durumuyla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst