Mondial ZC mi Asya 150T 19a mı?

Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
.


arkadaşlar kararsızım...fikirlerinizi alabilirmiyim...tam emin olmadan almak istemiyorum da...


teşekkürler...



photo0311nl4.jpg




mondial150zc8br7.jpg


.
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Asya daha yakışıklı ama Asyanın servis durumu sakat biraz :cyclopsan
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
Asya motorun gösterge paneli oturduğun yerden rahat okunmuyor
onun dışında arka fren kampana
zc de ise şık bir gösterge ve ön arka disk zc al demiyorum kıyaslama yaparken aklında olsun. .
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
Asya motorun gösterge paneli oturduğun yerden rahat okunmuyor
onun dışında arka fren kampana
zc de ise şık bir gösterge ve ön arka disk zc al demiyorum kıyaslama yaparken aklında olsun. .


alakası yok kardeşim.. :) ben baktım çok rahat görünüo gösterge ki bende de boy 2.01.ki 1.70 boydakiler bile rahat görür...yanlışın var ;).alınca resim çeker koyarım buraya ;) mondial olsun asya olsun bakalım hangisi olcak

ben asyanın tipine vuruldum..mondiali de servis için istiyorum zaten...asyanın burdaki seviscisi eccik dandik gibi geldi...mondiali de gördüm,oturdum tam sığıyorum :) tipi de güzel bakalım ne olcak..hemen karar vermek almak istemiyorum...çünkü öenmli işler bunlar karar verip almak...


yorumlar için teşekkürler..


daha baska yorum ?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
13
göstergeler rahat görünüyor arkadaşım benim boyum 1.80 rahat görüyorum 1.70 boyunda arkadaşım var oda görüyor
tipi bence de güzel
ama servis olayı :( na birşey diyemem
bizim arkadaşta var bakımlarını falan yaptırıyor 3000 km de daha birşey olmadı
zc de güzel
tabiiki son karar senin
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
göstergeler rahat görünüyor arkadaşım benim boyum 1.80 rahat görüyorum 1.70 boyunda arkadaşım var oda görüyor
tipi bence de güzel
ama servis olayı :( na birşey diyemem
bizim arkadaşta var bakımlarını falan yaptırıyor 3000 km de daha birşey olmadı
zc de güzel
tabiiki son karar senin

teşekkürler arkadaşım..saol
 
Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
onu gördüm çok kaba hocam yaa...ben daha küçük bişe, daha doğrusu orta dereceli büyüklükte arıyorum..hemen alırım istesem ama tam olarak karar vermeden incelemeden almak da istemiyorum..
 
Katılım
11 Şub 2010
Mesajlar
87
2 motor arasında bende kaldım tesekkur ederım. Bu sayfayı actığın için ve asyanın sıtesınden baktım asya AS 150 T-19A 90 da kalıyo mondial 90 hetulu geçıyo :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst