Mondial Süperboy 100 Nasıl Motosiklet Arkadaşlar

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Ayzek okadar yazı yazmışsın ama bi girsen internete o parçaları rahatlıkla bulursun bendede mg prince var iç aksamı aynı superboyla depo kapakları zaten çoğunun birbirine uyuyor 30liraya ben cok rahat buluyorum,devir teli koptu gittim 5 tl ye aldım sen dag başındamı oturuyosun merak ettim nasıl bulamıyorsun parça o senin servisinin sorumsuzluğudur ve 2 kişi 1.vitesede düşmez motor okadar öldürme ortalama 160kg ile 2.vitesde cikiyor motor dik yokuşları

orjinali yok kardeşim hatta deltaforce diye bi marka üretiyor yedek parçalarını onlardada yok gelince haber vericez diyorlar bulamıyorlar hemen hemen hepside uymuyor yedek parçası sıkıntı yolda debriyaj telin kopsa en yakınındaki tamirciden bulamazsın farklı birşey olsa çok bekletirler yokuş çıkma olayına gelince 2 kişiyle zor gitmiyor boguluyor 2 viteste dişli büyültünce anca çıkmaya başladı bizdeki 2014 model ve parça konusundada işçilik konusundada servislerinden hiç memnun değiliz
 
Katılım
19 Ara 2015
Mesajlar
15
Motosikletin parçasında sorun yok bizim burada motosikletcide var ucuz

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:59 ----------

Kardeşim ben mondial superboyun nasıl motosiklet olduğunu bilmiyorum hızını , yakıtını, çekişini ... Ondan soruyorum
Ben motosikleti sehir icine gezmek için alacağım...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------

ne beklediğine bağlı. 97 cc motordan ne bekliyorsun?hangi amaçla kullanacaksın. Beklentilerine cevap verecekmi? sorduğuna göre biraz zorlama var bu işte,aldıktan sonra içine sinmeyecek bence..ne dersin?
Agghhghjghj

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------

ne beklediğine bağlı. 97 cc motordan ne bekliyorsun?hangi amaçla kullanacaksın. Beklentilerine cevap verecekmi? sorduğuna göre biraz zorlama var bu işte,aldıktan sonra içine sinmeyecek bence..ne dersin?

Kardesim ben mondial süper boyun nasıl motosiklet olduğunu bilmiyorum
Hızını. Yakıtını ... Çekişini ondan soruyorum
Ben bu motosikleti şehir içinde gezmek için alacağım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst