Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 22 Eki 2011
- Mesajlar
- 103
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor okada etmiyo eksoz 500 :d
Buralardayım ya.Bence orjinali kestirmeseydin ya.Başka 2. el cub egzozu alsaydın daha iyiydi ama artık olan olmuş.
Biraz titreşim yaratır o egzoz motorda değil mi?
sesini videoya kaydet dinleyelim mikrofonu yada kamerayı eksoz cıkışına yakın tut cok gaz vermeden çek bendede var truva cub 100 cc
çok güzel özellikle aynaların
2 gündür yağmurda da biniyorum motoruma, size şöyle söyleyim, arabamda fabrika çıkışı orjinal Hankook K406 lastikler var, arabada bile yağmurda bu kadar sert fren yapamıyorum kayıyor. Virajlarda ve ters eğimli yollarda fazla yatırmadıkça ve şerit üzerinde çok ani manevralar yapmadıkça bu lastiklerin yağmur altında sorun çıkarması mümkün değil. ama normalde yağmur yok fakat yolun bir yeri ıslanmış yolda yokuş aşağı fren yaparsanız kayıyor. temiz ıslak yolda kaymıyor.Dogrudur ama ben gecende bole hafif ya cok hafif egimli yolda frenledim kaydi yagmur yagiyodu kayiyo sende neden oyle annamadim ama
Bişey sormak istiyorum hiç arka jantı söktünüz mü ? arka jant 4 tane lastik takoz ile mi motora bağlanıyor ?Güzel olmuş.Kardeşim güle güle bin kullan...Egzosa olmus yada olmamıs demiycem.Çünkü anlamam :S Ama motorun albeni artmısBenim gryede
bişeyler öneririmisin?
Güzel olmuş.Kardeşim güle güle bin kullan...Egzosa olmus yada olmamıs demiycem.Çünkü anlamam :S Ama motorun albeni artmısBenim gryede
bişeyler öneririmisin?
kardeş gayet güzel olmuş bence bnmde var kuba cup 140 vuruor ama çok para harcadım 110luk silindir+16lı ön diş+32 li arka diş amörtisörler kesik+150lilik karb takılı çok süper yaptım motoru pahalı bişey deil silindir falan 40 liraya bulunuor ama ii açman lazım o ayrı mesele
o sinyalleri sök bence pek hoş durmuor tiger egzozda çok güzel olmuş ama yasak deilmi trafikte![]()
bado kardeşim güle güle kullan allah kaza bela vermesin
sen kimseyi umursama motora ne yapasın varsa yap....motor senin zevk senin para senin hayat senin geriside kimseyi ilgilendirmez
kardeş gayet güzel olmuş bence bnmde var kuba cup 140 vuruor ama çok para harcadım 110luk silindir+16lı ön diş+32 li arka diş amörtisörler kesik+150lilik karb takılı çok süper yaptım motoru pahalı bişey deil silindir falan 40 liraya bulunuor ama ii açman lazım o ayrı mesele
o sinyalleri sök bence pek hoş durmuor tiger egzozda çok güzel olmuş ama yasak deilmi trafikte![]()
İLK 8 RESİMDE AYNA GOREMEDIM AMA BEN NEYSE SONRAKİ TAKILI RESİMLERDEKİ AYNANIN İŞLEVİNDEN ŞÜPE EDERİM--BU FORUMDA KI INSANLAR BIKTIMI URASMIYORMU ARTIK BILMEMDE ESKIDEN BOLE ŞEYLER HOŞ KARSILANMAZDI BURDAAyna takmayip, kask kullanmadan gezseydim eger gorurdun ama simdi senle ve senin gibi insan ayiran insanlarla diyologa girmeye gerek yoksaygilarr.
---------- Post added at 11:43 ---------- Previous post was at 11:41 ----------
Kesinlikle yorumsuz :cat: haklisiniz.
O katalizörü nasıl çıkartabilirim ? Egzozu söküp yere çevirip sallasam katalizör düşer mi ? Benim motor Euro3'lükten çıktı zaten 100KH karbüratörü var çok daha iyi gaz yiyor.Eyvallah tesekkur ederim bende ayni sekilde dusunuyorum seninle :cat:
---------- Post added at 02:09 ---------- Previous post was at 02:07 ----------
Sagol yorum icin eksoz sorun olmuyo trafikde soyle bisi yapildi eksoza eksozun monifolttan sonra bi katalizor var onu iptal etmedik yaparken ses top tatli guzel ole cok manyak gibi bagirmiyo sesi modifiye yaparken her ne kadar gorunus onemli olsada saglikli yapmak daha mantikli motorun omru icin. :bounce:
İLK 8 RESİMDE AYNA GOREMEDIM AMA BEN NEYSE SONRAKİ TAKILI RESİMLERDEKİ AYNANIN İŞLEVİNDEN ŞÜPE EDERİM--BU FORUMDA KI INSANLAR BIKTIMI URASMIYORMU ARTIK BILMEMDE ESKIDEN BOLE ŞEYLER HOŞ KARSILANMAZDI BURDA
motorun gzl olmus kazasız belasız inş .
O katalizörü nasıl çıkartabilirim ? Egzozu söküp yere çevirip sallasam katalizör düşer mi ? Benim motor Euro3'lükten çıktı zaten 100KH karbüratörü var çok daha iyi gaz yiyor.