Mondial Snappy X

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
103
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor okada etmiyo eksoz 500 :d
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
192
Buralardayım ya.:DBence orjinali kestirmeseydin ya.Başka 2. el cub egzozu alsaydın daha iyiydi ama artık olan olmuş.:DBiraz titreşim yaratır o egzoz motorda değil mi?

Kardesim onu ben ayarladim sorun olmicak yeni zaten eksozunda katalizorumu ne varmis onu kesdirmedik eksoz cok guzel ;) ben sana dinleticem sesini titresim yok motorda onuda halletti ustam sagolsun ellerine kollarina Allah zeval vermeye. :bounce:

---------- Post added at 15:42 ---------- Previous post was at 15:35 ----------

sesini videoya kaydet dinleyelim mikrofonu yada kamerayı eksoz cıkışına yakın tut cok gaz vermeden çek bendede var truva cub 100 cc

çok güzel özellikle aynaların

Sesini dinletme sansim biraz zor simdi kaldirdim motoru yaza dogru yapilacak bi kac seyi var ondan sora guzel bi video cekicez onda gostericem.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Dogrudur ama ben gecende bole hafif ya cok hafif egimli yolda frenledim kaydi yagmur yagiyodu kayiyo sende neden oyle annamadim ama
2 gündür yağmurda da biniyorum motoruma, size şöyle söyleyim, arabamda fabrika çıkışı orjinal Hankook K406 lastikler var, arabada bile yağmurda bu kadar sert fren yapamıyorum kayıyor. Virajlarda ve ters eğimli yollarda fazla yatırmadıkça ve şerit üzerinde çok ani manevralar yapmadıkça bu lastiklerin yağmur altında sorun çıkarması mümkün değil. ama normalde yağmur yok fakat yolun bir yeri ıslanmış yolda yokuş aşağı fren yaparsanız kayıyor. temiz ıslak yolda kaymıyor.
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
14
Güzel olmuş.Kardeşim güle güle bin kullan...Egzosa olmus yada olmamıs demiycem.Çünkü anlamam :S Ama motorun albeni artmıs:)Benim gryede
bişeyler öneririmisin?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Güzel olmuş.Kardeşim güle güle bin kullan...Egzosa olmus yada olmamıs demiycem.Çünkü anlamam :S Ama motorun albeni artmıs:)Benim gryede
bişeyler öneririmisin?
Bişey sormak istiyorum hiç arka jantı söktünüz mü ? arka jant 4 tane lastik takoz ile mi motora bağlanıyor ?
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
192
Güzel olmuş.Kardeşim güle güle bin kullan...Egzosa olmus yada olmamıs demiycem.Çünkü anlamam :S Ama motorun albeni artmıs:)Benim gryede
bişeyler öneririmisin?

Tesekkur ederim oneririm tabikide ama hani benimle senin kafandaki seyler uymayabilir senin mesala yapmak istedin birseyler mutlaka vardir onlardan soylersen bana ben sana o sekilde yardim ederim.:cat:
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
14
Sfcciler km/yakıt ölçen varmı ?En çok merak edilen konulardan biri :D
Bende ortalama 10tl/2.36litre ile 85km falan gidiyorum..Hep şehir içi ve bağ bağçe.....
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
14
arkadaşlar arka koruma demiri nerden temin edebirim ve orta sepet demirine gerek duyuyorum...
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
546
kardeş gayet güzel olmuş bence bnmde var kuba cup 140 vuruor ama çok para harcadım 110luk silindir+16lı ön diş+32 li arka diş amörtisörler kesik+150lilik karb takılı çok süper yaptım motoru pahalı bişey deil silindir falan 40 liraya bulunuor ama ii açman lazım o ayrı mesele
o sinyalleri sök bence pek hoş durmuor tiger egzozda çok güzel olmuş ama yasak deilmi trafikte :D
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
kardeş gayet güzel olmuş bence bnmde var kuba cup 140 vuruor ama çok para harcadım 110luk silindir+16lı ön diş+32 li arka diş amörtisörler kesik+150lilik karb takılı çok süper yaptım motoru pahalı bişey deil silindir falan 40 liraya bulunuor ama ii açman lazım o ayrı mesele
o sinyalleri sök bence pek hoş durmuor tiger egzozda çok güzel olmuş ama yasak deilmi trafikte :D

motoru nasıl açmamız lazım anlatırmısın
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
546
kardeş bak şöle şimdi yeni taktığın silindir ile yeni yağ ile 100 km yol yapıcaksın(50 km yi geçmeden) sonra yağ değişimi yapacaksın motorda ondan sonra düz ve uzun bir yolda son hız gideceksin gide gele zamanla hızı artacak ama çok gitmen lazım biz motorun üstüne yatarak açmayı tercih edioruz tavsiye ederim bide bu süreçte tek kişi bin motoru yorma :D biz öle yaptık cıncık gibi oldu
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
bado kardeşim güle güle kullan allah kaza bela vermesin
sen kimseyi umursama motora ne yapasın varsa yap....motor senin zevk senin para senin hayat senin geriside kimseyi ilgilendirmez
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
192
bado kardeşim güle güle kullan allah kaza bela vermesin
sen kimseyi umursama motora ne yapasın varsa yap....motor senin zevk senin para senin hayat senin geriside kimseyi ilgilendirmez

Eyvallah tesekkur ederim bende ayni sekilde dusunuyorum seninle :cat:

---------- Post added at 02:09 ---------- Previous post was at 02:07 ----------

kardeş gayet güzel olmuş bence bnmde var kuba cup 140 vuruor ama çok para harcadım 110luk silindir+16lı ön diş+32 li arka diş amörtisörler kesik+150lilik karb takılı çok süper yaptım motoru pahalı bişey deil silindir falan 40 liraya bulunuor ama ii açman lazım o ayrı mesele
o sinyalleri sök bence pek hoş durmuor tiger egzozda çok güzel olmuş ama yasak deilmi trafikte :D

Sagol yorum icin eksoz sorun olmuyo trafikde soyle bisi yapildi eksoza eksozun monifolttan sonra bi katalizor var onu iptal etmedik yaparken ses top tatli guzel ole cok manyak gibi bagirmiyo sesi modifiye yaparken her ne kadar gorunus onemli olsada saglikli yapmak daha mantikli motorun omru icin. :bounce:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Ayna takmayip, kask kullanmadan gezseydim eger gorurdun ama simdi senle ve senin gibi insan ayiran insanlarla diyologa girmeye gerek yok ;) saygilarr.

---------- Post added at 11:43 ---------- Previous post was at 11:41 ----------



Kesinlikle yorumsuz :cat: haklisiniz.
İLK 8 RESİMDE AYNA GOREMEDIM AMA BEN NEYSE SONRAKİ TAKILI RESİMLERDEKİ AYNANIN İŞLEVİNDEN ŞÜPE EDERİM--BU FORUMDA KI INSANLAR BIKTIMI URASMIYORMU ARTIK BILMEMDE ESKIDEN BOLE ŞEYLER HOŞ KARSILANMAZDI BURDA
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Eyvallah tesekkur ederim bende ayni sekilde dusunuyorum seninle :cat:

---------- Post added at 02:09 ---------- Previous post was at 02:07 ----------



Sagol yorum icin eksoz sorun olmuyo trafikde soyle bisi yapildi eksoza eksozun monifolttan sonra bi katalizor var onu iptal etmedik yaparken ses top tatli guzel ole cok manyak gibi bagirmiyo sesi modifiye yaparken her ne kadar gorunus onemli olsada saglikli yapmak daha mantikli motorun omru icin. :bounce:
O katalizörü nasıl çıkartabilirim ? Egzozu söküp yere çevirip sallasam katalizör düşer mi ? Benim motor Euro3'lükten çıktı zaten 100KH karbüratörü var çok daha iyi gaz yiyor.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
192
İLK 8 RESİMDE AYNA GOREMEDIM AMA BEN NEYSE SONRAKİ TAKILI RESİMLERDEKİ AYNANIN İŞLEVİNDEN ŞÜPE EDERİM--BU FORUMDA KI INSANLAR BIKTIMI URASMIYORMU ARTIK BILMEMDE ESKIDEN BOLE ŞEYLER HOŞ KARSILANMAZDI BURDA

Soyle bisi simdi ben Agustos ayinda bi kaza gecirdim o kazada aynalarim vs vs kirildi daha sonra bende o kucuk aynalardan almak icin Istanbula gittim o ara yokdu zaten aynasiz motorsiklet bisikletten farksizdir. :cat: aynalarim kaskim ki kaskim ozel ingiltereden gelme bi kaskdir guvenlige onem veririm yaz kis korumali montsuz eldivensiz gezmem. Saygilar :cat:

---------- Post added at 13:34 ---------- Previous post was at 13:31 ----------

motorun gzl olmus kazasız belasız inş .

Tesekkur ederim.

---------- Post added at 13:36 ---------- Previous post was at 13:34 ----------

O katalizörü nasıl çıkartabilirim ? Egzozu söküp yere çevirip sallasam katalizör düşer mi ? Benim motor Euro3'lükten çıktı zaten 100KH karbüratörü var çok daha iyi gaz yiyor.

Arkadasim katalizor dedigim ole sallamayla dusmez monifoltla susturucunun (tup) arasindaki diger eksoz gibidir aslindaki disardaki havayi kirtletmeyelim ses kirliligi yapmayalim diyedir onu cikarman bos isten baska bisi olmayacakdir Euro 3 de dedigin gibi biseyle alakali degildir o bir belgedir motorunu yurt disina cikarabilicegin vs vs belgenin simgesidir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst