Mondial Mondial MR 250 Destro Kullanıcıları

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
mct 250 motoru ile bir benzerlik var mı acaba? önceki sayfalarda var denmişti, doğrumudur? o kadar para verip titreşim çekilmez heralde, açıkçası bende heveslenmeye başladım:)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
MR250'nin motorunun silindir sayısının 2 olması dışında MCT250 ile uzaktan yakından bir ilgisi olmadığına her türlü iddiaya girerim.

Bu arada MR 350 'nin gelmesine çok sevindim. Boyut ve tasarım olarak MR 250'den çok daha iyi bence. Umarım fiyatta uçmaz Mondial.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
350 lik motora en az 7 milyar isterler heralde, hala uyduruk Nylon lastikler var 350cc motor
ile 150 km hiz cok rahat yapar saniyorum, bence lastikleri daha kaliteli olmali bu halde buyuk tehlike.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
350 lik motora en az 7 milyar isterler heralde, hala uyduruk Nylon lastikler var 350cc motor
ile 150 km hiz cok rahat yapar saniyorum, bence lastikleri daha kaliteli olmali bu halde buyuk tehlike.

7000 az gelir, 250cc supermoto-enduro-cross getirmişler 9950-9750-8900 tl fiyat biçmişler:queen: rapido 400cc diye bir model gördüm, çok güzel, o da firmanın bu çılgın fiyat politikasına takılır heralde ...

250cc de supermoto-enduro-cross da bir boşluk var ama mondial markası için bence rakam bu olmamalıydı ...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
teşekkür ederim
denge konusunda gayet güzel . ben tuzladayım km ye gelinde 380 km de yani daha yeni

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 ----------




dediğin gibi sıvı (antifiriz) fısşkırıyor resim çekme imkanım olsaydı öotorun üstünü gösterirdim nerdeyse simsiyah motor pembe rengi oldu :)

hayırlı olsun motorun fotolarını atarsın artık bu arada titreşim varmı varsada kac bindevirden sonra titriyor :cat:
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
BU MOTOR 120 KM HIZDAN sonra su fışkırtıyorsa arkaya bakmadan KAÇILMASI GEREKEN BİR MOTOR BENCE
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
Daha ortada birsey yok, hemen ortaligi velveleye vermeyelim:mrgreen:

daha ne olsun arkadaşlar yapmayın gözünüzü seveyim bende bu motordan çok büyük bi beklenti içindeydim almayı düşünüyordum. hatta bi başlıkta mondiali kötüleyen arkadaşlara destan yazdım ön yargılı olmayın bence güzel işler çıkarmaya başladı diye ama bu haber beni hüsrana uğrattı sıfır motordan su fışkırıyosa 10 000 km den sonra pistonda fışkırır yağda, siboplarda kusura bakmayın ama çok ekstra bi motor üretmeddikleri sürece ürettikleri motor piyasada gerçekten herşeyiyle kabul görmedikten sonra benim için mondial motosiklet markaları arasından çıkmıştır. herkese mondialleriyle mutluluklar dilerim...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
daha ne olsun arkadaşlar yapmayın gözünüzü seveyim bende bu motordan çok büyük bi beklenti içindeydim almayı düşünüyordum. hatta bi başlıkta mondiali kötüleyen arkadaşlara destan yazdım ön yargılı olmayın bence güzel işler çıkarmaya başladı diye ama bu haber beni hüsrana uğrattı sıfır motordan su fışkırıyosa 10 000 km den sonra pistonda fışkırır yağda, siboplarda kusura bakmayın ama çok ekstra bi motor üretmeddikleri sürece ürettikleri motor piyasada gerçekten herşeyiyle kabul görmedikten sonra benim için mondial motosiklet markaları arasından çıkmıştır. herkese mondialleriyle mutluluklar dilerim...

belki motoru toplayan ustanın ferdi hatasıdır, hepsi mi su fışkırtıyormuş:queen:
 
Katılım
12 Şub 2010
Mesajlar
250
belki motoru toplayan ustanın ferdi hatasıdır, hepsi mi su fışkırtıyormuş:queen:

üstad nasıl bir soru bu yaaa kınıyorum seni nedemek hepsimi su fışkırtıyo?:p:p tabi ki çeşitlerini yapmıştır koskoca mondial markası bu borumu ben haberini yetkili arkadaştan aldım yağ ve benzin fışkırtanıda varmış onlarıda 2 ay sonra süreceklermiş piyasaya lastik fırlatan ve şasi kıran modellerinden hiç bahsetmiyorum bile bak :queen::queen:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
üstad nasıl bir soru bu yaaa kınıyorum seni nedemek hepsimi su fışkırtıyo?:p:p tabi ki çeşitlerini yapmıştır koskoca mondial markası bu borumu ben haberini yetkili arkadaştan aldım yağ ve benzin fışkırtanıda varmış onlarıda 2 ay sonra süreceklermiş piyasaya lastik fırlatan ve şasi kıran modellerinden hiç bahsetmiyorum bile bak :queen::queen:

bence fazlasıyla durumun üzerine gidiyorsunuz, ben bir markanın fanatiği değilim ama mondialcilerin hışmına birazdan uğrarsanız demedi demeyin:rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2009
Mesajlar
73
Arkadaşım mondialde sen motor al diye ölüyodu zaten almazsan alma daha 2 gün oldu konuşuyosunuz bmw r1200 aldı arkadaş başına gelmeyen kalmadı o napsın 34000 tl verdi motora komik olmayın
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
BU MOTOR 120 KM HIZDAN sonra su fışkırtıyorsa arkaya bakmadan KAÇILMASI GEREKEN BİR MOTOR BENCE

kawasaki 500 lük kullananların hepsi bilir (en 500 kle 500 gpz 500) devir daim pompası yeterli gelmediği ve sıraı silindirler olduğu için motosiklet biraz sıkıştırınca direk radyatör tahliyesinden bütün antifirizi dışarı atar ki 80 veya 90 ı geçince
bende en 500 vardı sordum soruşturdum motorun devir daim pompasının içinde 1 veya 2 cc hava kalınca (halk arasında hava yapmak diyolar) silindirleri soğutamadığından antifirizi kaynatıyormuş
sonra ilk alınan motosilet (ki çin işi antifiriz doldurulmuştur kesin) kesinlikle yağını suyunu kendiniz koymalısınız ayrıca antifirizin bir genleşme katsayısı mevcuttur fazla doldurmuş olma ihtimali var
onu bırakın 120 gibi süratte rüzgar bile soğutmaya yeter motoru motosikleti bi kontrol ettirin devir daim pompası çalışmıyor olabilir (kul yapısı kardeşim belki pervaneyi monte etmediler belkide içindeki hayavı almadılar)
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Tek bir kişide çıkmış bir problemden motoru ebediyen karalamak ne kolay değil mi pitoresk arkadaşım ?

Büyük ihtimalle soğutma suyu karışımı fazla koyulmuştur. Otopsici, sen bakabildin mi sende de var mı bu sorun ?
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mondial radikal bir değişim geçirerek geçmişteki yapılanmasını bir kenara bırakıp yeni bir açılım gerçekleştirmiştir.bu geçiş sürecinde böyle cesaretli firmalara biz destek değilde köstek olursak,bu ne ticari ahlaka sığar nede sosyal ahlaka.karşı tarafı rencide edecek yada ticaretine sekte vurabilecek bir cümleyi heleki böyle umuma açık, milyonlarca insanın aynı anda görüp fikir sahibi olabileceği bir alanda(internet) sarf etmeden önce bir kez değil bir kaç kez gözden geçirmeliyiz.

otokontrolden yoksun insanlar, diğer fertlerede çamur bulaştırırlar.ama en sonunda kendi çamurlarında boğulurlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst