350 lik motora en az 7 milyar isterler heralde, hala uyduruk Nylon lastikler var 350cc motor
ile 150 km hiz cok rahat yapar saniyorum, bence lastikleri daha kaliteli olmali bu halde buyuk tehlike.
teşekkür ederim
denge konusunda gayet güzel . ben tuzladayım km ye gelinde 380 km de yani daha yeni
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 ----------
dediğin gibi sıvı (antifiriz) fısşkırıyor resim çekme imkanım olsaydı öotorun üstünü gösterirdim nerdeyse simsiyah motor pembe rengi oldu![]()
BU MOTOR 120 KM HIZDAN sonra su fışkırtıyorsa arkaya bakmadan KAÇILMASI GEREKEN BİR MOTOR BENCE
Daha ortada birsey yok, hemen ortaligi velveleye vermeyelim:mrgreen:
daha ne olsun arkadaşlar yapmayın gözünüzü seveyim bende bu motordan çok büyük bi beklenti içindeydim almayı düşünüyordum. hatta bi başlıkta mondiali kötüleyen arkadaşlara destan yazdım ön yargılı olmayın bence güzel işler çıkarmaya başladı diye ama bu haber beni hüsrana uğrattı sıfır motordan su fışkırıyosa 10 000 km den sonra pistonda fışkırır yağda, siboplarda kusura bakmayın ama çok ekstra bi motor üretmeddikleri sürece ürettikleri motor piyasada gerçekten herşeyiyle kabul görmedikten sonra benim için mondial motosiklet markaları arasından çıkmıştır. herkese mondialleriyle mutluluklar dilerim...
belki motoru toplayan ustanın ferdi hatasıdır, hepsi mi su fışkırtıyormuş:queen:
üstad nasıl bir soru bu yaaa kınıyorum seni nedemek hepsimi su fışkırtıyo?tabi ki çeşitlerini yapmıştır koskoca mondial markası bu borumu ben haberini yetkili arkadaştan aldım yağ ve benzin fışkırtanıda varmış onlarıda 2 ay sonra süreceklermiş piyasaya lastik fırlatan ve şasi kıran modellerinden hiç bahsetmiyorum bile bak :queen::queen:
BU MOTOR 120 KM HIZDAN sonra su fışkırtıyorsa arkaya bakmadan KAÇILMASI GEREKEN BİR MOTOR BENCE
Arkadaşım mondialde sen motor al diye ölüyodu zaten almazsan alma daha 2 gün oldu konuşuyosunuz bmw r1200 aldı arkadaş başına gelmeyen kalmadı o napsın 34000 tl verdi motora komik olmayın