- Katılım
- 15 Nis 2010
- Mesajlar
- 15
- Konu Yazar
- #1
Slm arkadaslar ben motor almak istiyorum.
Yakıtı düşük kullanışlı saglam
Kastamonuda yasıyorum.Bana ole ıkıde bır bozulmycak.Sorunsuz olacak ve 3veya4 sene bınmek ıstyrm.Düşünceleriniz nelerdir.
Mondialin 125 uag
Kamuni bs 125
Yakıtı düşük kullanışlı saglam
Kastamonuda yasıyorum.Bana ole ıkıde bır bozulmycak.Sorunsuz olacak ve 3veya4 sene bınmek ıstyrm.Düşünceleriniz nelerdir.
Mondialin 125 uag
Kamuni bs 125