- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bu üç motor arasında kaldım birinden birimi alıcam.
bu Kuba strike 150 modelini çok övdüler seramik piston falan dediler bu ne oluyor?
Bu motosikletleri kullananlar yakıt tüketiminde beni bilgilendirebilirler mi?
hangisi daha sorunduzdur arıza vermez?
Bu motosikletlerin gidişi nasıl düz yolda kaç km hız yapabilirler ve kaç km yi devirirler?
Şimdiden teşekkürler.
bu Kuba strike 150 modelini çok övdüler seramik piston falan dediler bu ne oluyor?
Bu motosikletleri kullananlar yakıt tüketiminde beni bilgilendirebilirler mi?
hangisi daha sorunduzdur arıza vermez?
Bu motosikletlerin gidişi nasıl düz yolda kaç km hız yapabilirler ve kaç km yi devirirler?
Şimdiden teşekkürler.