mondial mg 100 super boy ile prince arasındaki fark

Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
27
Arkadaşlar öncelikle merhaba ben bu konuyu sadece muhabbet ve tartışma amaclı açtım belki benden önce benze konu lar olmuş olabilir ben bazı arkadaşlar ile tartıştım bana dedilerki ben super boy alıcam bu arada, bana prince al dediler tipleri aynı hem ön fren disk dediler bende ön frenin disk olması cok fark yapmaz dedim zaten öle hayvan gibi kullanan bir tip deilim gezerim sadece yani cok hız yapmam bu sebeble tipe önem veriyorum inatla tip lerinde cok fark olmadğını idda ediyorlar birde sizin görüşünüzü alayım istedim


farklılıkları paint le ayırdım arkadaşlar biraz kötü olmuş olabilir :p


Depo kısmı


Arka taraf


birde PRİNCENİN ARKA KOLTUK BİTİMİNDEKİ SAÇMA TASARIMI DA ELE ALALIM
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar öncelikle merhaba ben bu konuyu sadece muhabbet ve tartışma amaclı açtım belki benden önce benze konu lar olmuş olabilir ben bazı arkadaşlar ile tartıştım bana dedilerki ben super boy alıcam bu arada, bana prince al dediler tipleri aynı hem ön fren disk dediler bende ön frenin disk olması cok fark yapmaz dedim zaten öle hayvan gibi kullanan bir tip deilim gezerim sadece yani cok hız yapmam bu sebeble tipe önem veriyorum inatla tip lerinde cok fark olmadğını idda ediyorlar birde sizin görüşünüzü alayım istedim


farklılıkları paint le ayırdım arkadaşlar biraz kötü olmuş olabilir :p


Depo kısmı
[url]http://k1304.hizliresim.com/18/y/mm8f9.png[/url]

Arka taraf
[url]http://k1304.hizliresim.com/18/y/mm88k.png[/url]

birde PRİNCENİN ARKA KOLTUK BİTİMİNDEKİ SAÇMA TASARIMI DA ELE ALALIM
İkisi de çok güzel, saçma tasarım falan demek hiç hoş olmuyo. Bide superboyun arka mafsalı normal cg'lerden farklı, onu da gözden kaçırmışsın. Prince modelinin benzin deposu daha iyi bence, üzeri düz olduğundan depo üstü çanta daha rahat kullanılır.
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
205
2 motorunda herşeyi aynı superboy biraz daha modern köylü tipi dediğimiz motorlardan daha güzel duruyor reng çeşitleride var. Ama princeninde en önemli artısı disk fren. 10 la 15lede gitsen frenden önemli bişey yok.
 
Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
27
Birde bişey dicem bu super boy ile 80 km lik yola gidicem bi gelişte 80 km var durmadan yol alıcam motoru yeni aldım sıkıntı yaşarmıyım
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
Ilk bakıma kadar 5000 devri, ikinci bakıma kadar da 7000 devri geçmemeniz lazım.
Ilk bakım 500-1000 km arasında, ikinci bakım da 2000 km'de.
Zaten bu bilgiler kullanım kitapcıgında yazıyor. Yüzeysel de olsa bir göz atmanızda fayda var.
Benim prince şu an 1400 km civarında. 500 km'ye kadar pek sıkıştırmadım. Sonrasında pek dikkat etmedim.
Bazen hız denemesi için Allah ne verdiyse basıyorum. Yoksa onun dışında 80-90'ı hiç geçmiyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ilk bakıma kadar 5000 devri, ikinci bakıma kadar da 7000 devri geçmemeniz lazım.
Ilk bakım 500-1000 km arasında, ikinci bakım da 2000 km'de.
Zaten bu bilgiler kullanım kitapcıgında yazıyor. Yüzeysel de olsa bir göz atmanızda fayda var.
Benim prince şu an 1400 km civarında. 500 km'ye kadar pek sıkıştırmadım. Sonrasında pek dikkat etmedim.
Bazen hız denemesi için Allah ne verdiyse basıyorum. Yoksa onun dışında 80-90'ı hiç geçmiyorum.
1000km'den sonra istediğin kadar gazlayabilirsin 2000km çok uzun.
 
Katılım
28 Ocak 2011
Mesajlar
2,035
1000km'den sonra istediğin kadar gazlayabilirsin 2000km çok uzun.

Kılavuzda yazılanlar bu şekilde olduğu için öyle yazdım.
En kötüsü ilk 500 km. Geçmek bilmedi. Dayanabilen olacağını sanmıyorum.
Ilk 2000 km 7000 devri geçmemek demek ortalama 60-70 km ile seyir demek. O da sıkıcı olur biraz.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
133
kılavuzda yazanları uygulama taraftarıyım super boy almayı düşünüyorum ilk yağ değişiminden sonra borpower ile destekleyeceğim iyi gelir diye tahmin ediyorum arkadaşlar birde köylü motoru tarzında konuşmalar biraz garip düşüyor ben samanlıkta yatan sahibi vefat etmiş dedelerin motorlarını gördüm dibim düştü şu anda bile satın alamıyorum gücüm yetmiyor bu forumdan faydalanan arkadaşların kalbini kıracak kelimeler sarf etmezsek sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

kılavuzda yazanları uygulama taraftarıyım super boy almayı düşünüyorum ilk yağ değişiminden sonra borpower ile destekleyeceğim iyi gelir diye tahmin ediyorum arkadaşlar birde köylü motoru tarzında konuşmalar biraz garip düşüyor ben samanlıkta yatan sahibi vefat etmiş dedelerin motorlarını gördüm dibim düştü şu anda bile satın alamıyorum gücüm yetmiyor bu forumdan faydalanan arkadaşların kalbini kıracak kelimeler sarf etmezsek sevinirim.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
kılavuzda yazanları uygulama taraftarıyım super boy almayı düşünüyorum ilk yağ değişiminden sonra borpower ile destekleyeceğim iyi gelir diye tahmin ediyorum arkadaşlar birde köylü motoru tarzında konuşmalar biraz garip düşüyor ben samanlıkta yatan sahibi vefat etmiş dedelerin motorlarını gördüm dibim düştü şu anda bile satın alamıyorum gücüm yetmiyor bu forumdan faydalanan arkadaşların kalbini kıracak kelimeler sarf etmezsek sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------

kılavuzda yazanları uygulama taraftarıyım super boy almayı düşünüyorum ilk yağ değişiminden sonra borpower ile destekleyeceğim iyi gelir diye tahmin ediyorum arkadaşlar birde köylü motoru tarzında konuşmalar biraz garip düşüyor ben samanlıkta yatan sahibi vefat etmiş dedelerin motorlarını gördüm dibim düştü şu anda bile satın alamıyorum gücüm yetmiyor bu forumdan faydalanan arkadaşların kalbini kıracak kelimeler sarf etmezsek sevinirim.
Kilavuzda yazanlari uygulayacaksan borpower ve benzeri yag katkilarini motoruna koyma. Motora zararinin yaninda sanzimana da zarar verir debriyaj yagli oldugundan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst