biraz vakit geçmiş ama, olurda almayı düşünen olursa diye birşeyler yazayım.
bende 2007 yılında günlerce forum okuduktan, eş dosttan ödünç alıp kullandıktan sonra caracal200 aldım, memnunum. caracal almamın tek sebebi daha az sorun yazıldığından ötürü. ancak bunun başka bir sebebi de olabilir, mct, caracal'dan neredeyse 3 kat daha fazla sattı. insanlar memnun olduğunda yazmaktansa, sorun çıktığında yazmayı tercih eder. ben o zamanlar (2007) motordan pek anlamayan biri olarak caracal aldım. motorun bir kronik sorunu var, benzin şamandırasının benzin sızdırıyor, yenisini alsanız da sızdırıyor, sanayide ona göre bir conta kestirip taktırmanız lazım. 3000 devir ile 6000 devir arası çok keyifli. düz yolda, kök gaz ile 105 yapıyor, eğilirsen falan 115 olabiliyor. artçılı uzun yol kullanımında sıkıntı yaşarsın, motor iki kişi olunca pek isteksiz

motorun görsel olarak en dikkat çekici ama benim hiç sevmediğim bir özelliğide jantlar. arka jant tamamen kapalı, ince de değil, sadece jantlar motorun ağırlığının yarısını oluşturuyor

yandan sert rüzgar yersen bu jantın negatif bir etkisi var. arka fren ses yapıyor, 2000km kadar sonra tamamen kesiliyor, fren pek tatmin edici değil ama ön fren çok iyi. lastikler rezalet, naylon plastik

yedek parça konusuna gelirsek, yedek parça çok ucuz değil. yan sanayi parçalar var. bazı yan sanayiler orjinallerinden daha kaliteli. orjinali derken, motorun orjinali honda phantom. onun çakması caracal, onunda çakması öehh artık

aydınlatması çok kötü, değiştirebiliyorsan değiştir. çok zayıf kalıyor. serviste 100tl'ye xenon takarız dediler, yaptırmadım
mct'nin yan sanayisi çok daha fazla, modifiye imkanı çok daha fazla, hareketli yedek parçada sıkıntı asla yaşamazsın. çünkü seyhan250 mct250 jinlun lifan vs bu çift silindirli 250'lik makinelerin hemen hepsi aynı motoru kullanıyor. ama ben caracalın motorunu başka çinlide görmedim (63x62)