Mondial MCT 250 mi Regal Raptor DADYW DD250E-9 mu?

Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
Merhaba arkadaşlar bu iki motor arasındaki farkı bilen arkadaşlardan paylaşımlarını bekliyorum. Arkadaşımın birisi almak istiyor ve onun için yazdım ben rr'yi 2 ay gibi bir süre kullandım bir arakadaşta mct 250 var oda memnun ama arasında bir kıyaslama yapamadım şimdiden tşkler.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
regal ddaha mantıklı olur bence.regal hem su sogutmalı hemde daha seri
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
272
regal raptör derim hem su soğutmalı uzun yola gelir

ayrıca 250 mct da ayak marşı yok o kalitesiz aküsünde bi sorun olduğunda vurdurarak çalıştırmalısın buda herzaman için mümkün olmuyor

regal raptör derim
 
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
41
Bence çok ama çok batıl bir kıyas. Yani kıyas noktasında yazılan yazıya, klavyenin yıpranmasına bile yazık olur diye düşünüyorum. Tabii ki Relgal Raptor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Tem 2010
Mesajlar
107
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen git kimseye sormadan danışmadan bilmeden motor almaya kalk, aldığın motorda Mondial 250 mct olsun ve bu konu başlığına rastla ne yapacam ben şimdi, halime mi yanacam yoksa 600 cc ye geçiş planlarımı daha erken bir zamana mı alacağım !!!!
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
100
bende ıkısı arasında kaldım ve sooyle dusundum ne derece dogru bılmıyorum

1) mct parca sıkıntısı olmaz
2) mct uzun yolda sıkıntı olmadıgını soyluyolar
3) mct fiyatı daha cazıp
4) regal daha hos duruyor
5) regal kullanıcısının fazla oldugunu duyamadım (belkı fazladır bana denk gelmemıstır)

bunlara dayanarak su ankı fıkrım mct bu ay bır arkadasımla ehlıyete yazılıyoruz ınş yakında alacaz

yıne sızın fıkırlerınızı merak edıyorum yukarda belırtmıssınız regal dıye de artısı nedır eksısı nedır acıklarsanız sewınırım

SAYGILAR...
 
Katılım
18 Şub 2010
Mesajlar
260
bende ıkısı arasında kaldım ve sooyle dusundum ne derece dogru bılmıyorum

1) mct parca sıkıntısı olmaz
2) mct uzun yolda sıkıntı olmadıgını soyluyolar
3) mct fiyatı daha cazıp
4) regal daha hos duruyor
5) regal kullanıcısının fazla oldugunu duyamadım (belkı fazladır bana denk gelmemıstır)

bunlara dayanarak su ankı fıkrım mct bu ay bır arkadasımla ehlıyete yazılıyoruz ınş yakında alacaz

yıne sızın fıkırlerınızı merak edıyorum yukarda belırtmıssınız regal dıye de artısı nedır eksısı nedır acıklarsanız sewınırım

SAYGILAR...

Mct si olan biri olarak geçiş motoru olmayacaksa regal raptor al cünki teknik acidan daha üstün ne gibi dersen soğutma sistemi su soğutmalı tipi daha hoş falan.

Onun dısında
MCT sağlam motordur cin malı olmasına rağmen sen ona iyi bakarsan o da sana iyi bakar. mekanik olarak kronik sorunu yok.
uzun yolda şişme yapmıyor (bende hiç yapmadı yapan da dumadım)
parça ucuz
parça bol

ben 1 sezon 2 sezon kullanıp geçiş yapacağım diyorsan ucuz olanı al. ama ben motor ömrünü tamamlanaya kadar bineceğim dersen regal raptor al.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
100
ÖNCELIKLE TEŞEKKURLER

ben son haddıne kadar kullanmam zaten 2 yıla kadar kseınlıkle degıstırırım bu yuzden 1 yıllık mct alamyı dusunuyorum uzun yol yapmayı planlıyoruz benı uzun seyahatde yolda bırakmasın gerısı onemlı degıl arkadas da regal al saglam olsun dıyor o kadar fazla para verıp (mct ye göre fazla) 1-2 yıl sonra satacagım motor almak ıstemıyorum n de olsa çınlı aldıgım fıyatın yakınından bıle satamam...
 
Katılım
18 Şub 2010
Mesajlar
260
Ayak marş yok ama aküsü kalitesi değil yuasa ki motosiklet.net de su an yukarı sağda rekmalı dönüp duruyor ama 2005 model bir motor olduğu için aküs zayıflamış olabiliyor.

birisi sıfırı 2.800 tl öbürü 4.400 bırakında serilik ve teknoloji olarak biraz üstte olsun.mesele su aradaki farka değer mi? bence sağlamlık olarak mct hiçde yabana atılacak bir motorsiklet değil 250 mct gurubuna bakabilirsiniz öyle ahım sahım bir hatası yok. 250 mct kullanıcısı olarak fiyatina göre kalitesi mükemell tabi bende isterim virago veya dragstar a binmek ama imkan meselesi.

bir de su var eğer uzun yol yapmak istiyorsan arka dişliyi 34 den 32 ye düşür (yani arka dişliyi 32 lik ile değiştir) böylece 90 100 km deki titresim azalır uzun yol seyahatın daha keyıflı olur. birde depo üstü mondial yazısını sök cila yap daha şık olur :)
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
bende 2 aya kadar regal alıyorum kardeşim ne zamandır araştırıyorum herkes regal diyor gerçekten çok havalı motor :bounce:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
100
Ayak marş yok ama aküsü kalitesi değil yuasa ki motosiklet.net de su an yukarı sağda rekmalı dönüp duruyor ama 2005 model bir motor olduğu için aküs zayıflamış olabiliyor.

birisi sıfırı 2.800 tl öbürü 4.400 bırakında serilik ve teknoloji olarak biraz üstte olsun.mesele su aradaki farka değer mi? bence sağlamlık olarak mct hiçde yabana atılacak bir motorsiklet değil 250 mct gurubuna bakabilirsiniz öyle ahım sahım bir hatası yok. 250 mct kullanıcısı olarak fiyatina göre kalitesi mükemell tabi bende isterim virago veya dragstar a binmek ama imkan meselesi.

bir de su var eğer uzun yol yapmak istiyorsan arka dişliyi 34 den 32 ye düşür (yani arka dişliyi 32 lik ile değiştir) böylece 90 100 km deki titresim azalır uzun yol seyahatın daha keyıflı olur. birde depo üstü mondial yazısını sök cila yap daha şık olur :)


şu arka dişli meselesini sewdim cok sagol ama bır sorum var arka dıslıyı azaltınca daha yavas gıtme gıbı bırsey olmaz mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst