mondial cok mu yakıyo nee?..bide ruhsat kaç para tutar?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
3
selam arkadaşlar bende rt 125 var yaklaşk 15 gündür.almadan önce kilometre başına 50 bin yaktığı söylenmişti ama ölçtm 100 yakıyo.acaba yeni motor olduğu için mi yoksa normal mi bu durum?

bi sorum daha var.ruhsat cıkartmak aşağı yokarı kaç para tutar 300 ytl yi bulur mu?
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
62
motor normal yakıyo rodaj bitsin ondan sonra 60 65 felan yakar ruhsat 120-150 arası gibi oluyo bildiğim kadarıyla
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Bunla ilgili bir başlık vardı. Faydalı veya teknik konular içinde. Ben motoru alırken bayiye 200 YTL verdim herşeyini yapıp verdiler. İşim gücüm yok öldürücü devlet büroksisiyle uğraşırım dersen 120 YTL kendin halledersin. Hatta p,ilakanı bile seçersin. Ama benim gibi tembel isen bir iş gününde işin hallolor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hiçte normal değil bende sıfır motosiklet almıştım üstelik 150 cc idi ve rodaj döneminde 80 kuruşu geçmedi ..
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Hiçte normal değil bende sıfır motosiklet almıştım üstelik 150 cc idi ve rodaj döneminde 80 kuruşu geçmedi ..

Benzin neredeyse günlük değişiyor. Sizin sıfır aldığınız zaman ne zamandı:silent:

Bi de yakıtları 100km de ne kadar litre yakıyor, ona göre yazarsak daha iyi olur.
125cc scooter yaklaşık 2,5 lt yakıt tüketir. Tabi kullanışa bağlı olarak bu rakam değişir.

Hortlattık başlığı tabi bu arada:p
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
aman faturayı kestirttiysen 3 ay müttetin var ben 8 ay geçirdim ve 75 ytl ceza ödedim haberin olsun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst