- Katılım
- 3 Ağu 2005
- Mesajlar
- 111
motordaki bakım olayına çin malıdır, japondur diye bakmamak lazım. dragstar'a da iyi bakmaz doğru dürüst servisine götürüp bakımını yaptırmazsan örneğin zincirin yağına dikkat etmezsen yolda kalırsın. ne malı olursa olsun motor deyince arabadan daha fazla özen ve bakım isteyen bir şey düşünmek gerekiyor bence. ama tabi çin mallarına biraz daha dikkatli ve özenli bakım yapılması zorunluluğu da bir gerçek.
1000kmyi geçen arkadaşların sayısı çok az demişsin, ben şu anda 600 kmde olabilirim ama tecrübe kazasnmak, motoru tanımak ve tabii biraz da gezinmek için bir kez olmak üzere bir gün içinde çok kısa kesintilerle 250km.den fazla yol yaptım bir sorun yaşamadım.
1000kmyi geçen arkadaşların sayısı çok az demişsin, ben şu anda 600 kmde olabilirim ama tecrübe kazasnmak, motoru tanımak ve tabii biraz da gezinmek için bir kez olmak üzere bir gün içinde çok kısa kesintilerle 250km.den fazla yol yaptım bir sorun yaşamadım.
