- Katılım
- 30 Tem 2005
- Mesajlar
- 75
12 saat girmedik foruma, epeyce canlanmış ortalık 
kamde hoşgeldin arkadaşım, inşallah sen de orcathemaster ve benkaan'la birliket en kısa zamanda motosikletine kavuşur, kazasız belasız kullanırsın.
bulunduğun yerdeki servis ve bayiileri araştırman çok faydalı bir adım, her ne kadar mondial'ler (kendi tecrübelerime göre) çok sorun çıkarmasa da, zaman zaman illa ki iyi bir ustaya ihtiyacımız oluyor.
mondial 250 mct'nin genel özelliklerini öğrenmek istediğini söylemişsin, söz konusu modelle 1000 km'yi geçen 3-5 kişiyiz, ilgili yorumları da bu başlık altında daha önceki sayfalarda bulacaksın.
"genel" klasmanına konabilecek tek sıkıntı arka jant tellerinin kırılabilme ihtimali, aldıktan sonra servise bir 10 milyon verip ayarlatmakta fayda var, korkulu rüya görmekten iyidir.
kamde hoşgeldin arkadaşım, inşallah sen de orcathemaster ve benkaan'la birliket en kısa zamanda motosikletine kavuşur, kazasız belasız kullanırsın.
bulunduğun yerdeki servis ve bayiileri araştırman çok faydalı bir adım, her ne kadar mondial'ler (kendi tecrübelerime göre) çok sorun çıkarmasa da, zaman zaman illa ki iyi bir ustaya ihtiyacımız oluyor.
mondial 250 mct'nin genel özelliklerini öğrenmek istediğini söylemişsin, söz konusu modelle 1000 km'yi geçen 3-5 kişiyiz, ilgili yorumları da bu başlık altında daha önceki sayfalarda bulacaksın.
"genel" klasmanına konabilecek tek sıkıntı arka jant tellerinin kırılabilme ihtimali, aldıktan sonra servise bir 10 milyon verip ayarlatmakta fayda var, korkulu rüya görmekten iyidir.

