arkadaşlar dün göztepeden çıktım avcılara gidiyordum saat öğle 12 falandı merteri geçtikten sonra e5 te sol şeritle orta şerit arasında 70-80 km hızla gidiyordum ne oldu anlamadım ve birden yerde taklalar attığımın farkına vardım ayaga kalkmaya çalıştıkça daha yukarılara zıplayarak taklalara devam... :salut: sonra taklalar bittiği gibi hemen orta şeritte ayağa kalktım bi araba bana çarpmamak için ani frenle durdu 80-90km hızla akan trafik aniden durdu arkama döndüm baktım motor sola yatmış halen sürükleniyor, millet bana ceset gözüyle bakıyorlardı çok vahim bi durumda olduğumun farkına vardım döndüm motora doğru yürümeye başladım yürürken yanıma gelen arabalar hasteneye götürelim, birşeyin varmı?, ambulans çağıralımmı? gibi sorular sordular, motorun yanına ulaştım iki arabadan insanlar ve bi otobüs şöförüyle yolculardan birkaçı indi ve beraber motoru kaldırdık emniyet şeridine çektik sonra yardım tekliflerini reddettikten sonra millet dağıldı ve trafik akmaya devam etti, yalnız başıma kalınca üzerime baktım, korumam yoktu sadece kask ve kışlık deri bi mont vardı, kaskta darbeler montta birkaç yırtık ve ezik vardı bende ise mucize eseri allahıma şükür hiç birşey yoktu, mont olmasına rağmen dirseklerimde biraz sıyrık sağ el bileğimde çok az ağrı(sonra ağrı arttı ve şimdi alçıda) ve belimle sağ bacağımın birleştiği noktada biraz sızı vardı, vay anasını nasıl kurtuldum diye bi yandan allaha şükür ederken bi yandanda nasıl olduda düştüm diye düşünürken arkadaşımı aradım, geldi motoru benzinciye çektik sonra hastane ye götürdü beni ayaktaydım ve görünürde bi sorun yoktu ama iç kanama falan için bi takım kontrol ve röntgen çekildi en sonunda yok bişey deyip sağ elimi yarı alçıya aldılar 1 hafta sonra çıkar dediler ben yarına kalmaz çıkarırım ağrı kalmadı sayılır, şimdi kasktaki ve monttaki darbelere bakıyorumda allah korumuş diyorum ve sakın kasksız yola çıkmayın, ben yerde o kadar sürüklenerek taklalar atan birini görseydim kesin 3 4 yeri kırılır diye düşünürdüm, haaa motoramı ne oldu hasteneden sonra arkadaşla geldik ve arkadaş motoru avcılara kadar sürerek getirdi ve şimdi onla uğraşacak keyfim yok otoparkta ilgi bekliyor, devriyajın demiri ve arka çanta koruma demirinin üzerinde sürüklendiği için demirlerin oval kısmı düzleşti dikkatli bakmadıkça farkedilmiyor ve ya direksiyon sola egrildi yada teker sağa eğrildi direksiyonu sola doğru tutarak sürülüyor, korkum geçsin şu alçıyı çıkarayım servise götürecem... yarın ufak hasar fotolarını eklerim... ha bide sol ön sinyalin sarı camı kırıldı ama sinyal hala çalışıyor... ayrıca kaskım motoru alırken verdikleri ucuz tam kapalı dandik birşeydi ama işe yaradı...