- Katılım
- 29 Eyl 2010
- Mesajlar
- 336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar.mondialin getirmiş oldugu bu yeni modeller yurt dışında talep gören modeller.firması belli adı sanı belli.fabrika belli.abd ab gibi teknik bakımdan gelişmiş ülkelerde satışa sunulup talep görüyor.şunu aklımıza sokalım ki bu mondialler o eski mondialler değil. bende zamanında 125 zn vardı.az çekmedim değil.şimdi de 150 mc var.farkını ben biliyorum.bunun yanında sürüş kalitesi olarak eger yerden yüksekliğini es geçersek ybr ve cbf ile yarısır durumda.