Mondial Mondial 350 MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar.mondialin getirmiş oldugu bu yeni modeller yurt dışında talep gören modeller.firması belli adı sanı belli.fabrika belli.abd ab gibi teknik bakımdan gelişmiş ülkelerde satışa sunulup talep görüyor.şunu aklımıza sokalım ki bu mondialler o eski mondialler değil. bende zamanında 125 zn vardı.az çekmedim değil.şimdi de 150 mc var.farkını ben biliyorum.bunun yanında sürüş kalitesi olarak eger yerden yüksekliğini es geçersek ybr ve cbf ile yarısır durumda.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Kalitesi ciddi anlamda kanıtlanana kadar bu modele hiç şans vermiyorum.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
Dediklerini düşünmedim değil ama yine de 350cc için oldukça düşük kalıyor değerler.. Yakıt tüketimine kastılar ise bişey diyemiyecem çünkü 27lt / 700km =~4lt/100km ediyor ki bence 350cc bir motor için başarılı. Ancak bu bahsi geçen ddeğer bence uzun yolda ölçülmüş, reklam amaçlı bir değerdir. Şehir içine göre düşünürsek neredeyse GT250 Comet kadar yakacak...Ozaman ne anlamı kaldı bu düşük performanslı motoru üretmenin? Motor ömrü mü..? Hiç zannetmiyorum çünkü duyanda Mondial ömürlük motor getirmeye başladı sanacak. Yani Hyonun motoru çok çabuk mu bitiyor? Benim bildiğim 4 zamanlı motorlar bukadar çabuk ömür tüketmezler...O eskidendi, asıl sorun bu değil bence. İşçilik veya malzeme kalitesi olabilir belki...

motorun büyüklüğüne göre güçsüzlüğü kalitesinden geliyor. eskiden beri çinlilerde böyledir. 250lik çin çapırlar 17-18 beygirkenki oda yalandan hyosung gv250 29 beygirdir. uzun süre gv250 kullandım. 140-150 uzar. 2.viteste 70-80 görür. mr350 nin gücü bile 250lik hyosunga yakınsa yinede almaya deger ama hiç sanmıyorum malesef. daha öyle performanslı bi çinli göremedim. görürsemde almayı düşünüyorum. şu mr250yi 5 dakika kullansam ne oldugunu alınırmı alınmazmı burdan yazarım. bi bayide test sürüşü kovalıyoruz bakalım..
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
8750 TL ye şu kadar taksit faizsiz falan deyip satmaya çalışacaklardır. Ama daha ucuz, daha güçlü ve kaliteli GT250 varken MR350'yi takip etmeye bile deymez. Bu durumda MR 250 kalitesi yönünden takip edilmeye değer görünüyor.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alın alın gt250 alın.
en basitinden egzost u elinizde aldığınızda ne demek istediğimi anlarsınız.
mondial,n fabrikasıyla konuştum.parça sıkıntısı diye bir şey söz konusu kesinlikle değil dedi.zaten fiyatları konuşmaya gerek yok.3 te birimi 4 te birimi olur fiyatlar, bunun yanında parça temin hızı da cabası.regal raptor adlı motorlarının üreticisi bu mr modellerini üreten firma.zaten 8700 tl omasının sebebi %37 ötv ye tabii olması bu motorun.yani mondial değil fiyatı yüksek tutan.bunu yapan devlet.
neyse alan cıkacaktır.en azından ben şimdiki motorumdan sıkıldıgım zaman alacağım motor bu olacak diye hesaplıyorum eğer nasipse.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
150'lik motorlar gerçekten fiyat/performans olarak 10 numara, ama Mondial kulvarı büyüttükçe bizden de uzaklaşıyor. 6.000-7.000 arası olsa gerçekten ben de düşünürdüm.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
70
%37 ötv varsa ne kadar para o kadar köfte mantığı çürür çünkü fiyatın bu kısmı motora değil vergiye gidiyor o zaman fiyatına göre kaliteli bir motor diyemeyiz.

Yurtdışında kabül görmüş olduğu bir yana mondial hala çin değil mi?

250mct de honda rebel motor olduğunu duymuştum belkide bundada ona benzer birşey kullanmışlardır(mct250 nin heryeri dökülür bi motoru sağlam kalır) emin değilim merak ettiğim kısım burası.

Fiyat banada oldukca yüksek geldi, heleki vergilerin yüksek olduğu ülkemizde 2. el motor satışının yüksek olması bu motorun da 2.el piyasasısın beklenmesinin daha mantıklı olacağını düşündürdü bana sırf bu yüzdende tercih sebebi olmayacağı için 2. eli sağlam hyo çok daha iyi bir alternatif olur.
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Kesenin ağzı en son MR250 için açılır. Mondial bence fazla uçmasın şimdilik. Bu gelen modellerden güven sağladıktan sonra MR350'yi çıkarması gerekirdi. Bence satın alan bir elin parmaklarını geçmez. Şimdi diğer bi tereddütüm MR250nin boya solması. Malum kırmızı renk pembeye çalar mı. bende izlemeye aldım bu nedenle.
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
tek kelime ile çoook pahalı şöyle 30 bg olsa insanlar belki düşünürdü 6000 civarı fiyat bekliyordum mondial çok uçmuş bakalım kullananlar ne diyecek ben 400 cclik motorunu merak ediyorum belki çıkmayabilir ama oda çıkarsa 10000 tl civarı olur bmw yw benziyor hoş havası var ama ....
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Sanki %37 vergi birtek Mondialde var...GT250 Cometin malzeme kalitesi düşükmüş...İyi peki öyle olsun ama "3te1 4te1 fiyata sahip" olacağı bahsi geçen Mondial parçaları nekadar kaliteli acaba?? Regal Raptor referans gösterilmiş ama sanki duyanda Honda felan sancak Regali...
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanki %37 vergi birtek Mondialde var...GT250 Cometin malzeme kalitesi düşükmüş...İyi peki öyle olsun ama "3te1 4te1 fiyata sahip" olacağı bahsi geçen Mondial parçaları nekadar kaliteli acaba?? Regal Raptor referans gösterilmiş ama sanki duyanda Honda felan sancak Regali...

işine gelen alır, işine gelmeyen yaya kalır, yada başka motor alır.
gidin hyo alın st alın, honda alın, kawa alın ama bilip bilmeden çamur atmayın.
ben hasarlı kaza yada motorda parça değişimi gerekiren bir durum oldğunda aradaki uçurumu görür gibiyim.
evet diyebilirsiniz, japon arıza kolay kolay yapmaz,e bende diyorum ki bu motorun yapacagını nereden biliyoruz? bunun yanında japonlarla yada italyanlarla da kaza yapılabilir ve sonuçlarına katlanılır.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kendi yazdıkların içinde çelişiyorsun. Sana bişeyler(kendi yazdıklarını) anlatmaya çalışarak neden konuyu kirletiyim, milletin canını sıkayım ki...
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kendi yazdıkların içinde çelişiyorsun. Sana bişeyler(kendi yazdıklarını) anlatmaya çalışarak neden konuyu kirletiyim, milletin canını sıkayım ki...

çelişkiyi ifade edermisin?cümlelerim birbirilerine yakın anlamda olsada aynı veya birbiriyle zıt anlam ifade etmemektedir.
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boşa kürek çekme yarışı başladı .......
hayırlı olsun .

dediğin doğru.
az önce işimi halletmek için dışarı cıktıgımda bunu düşündüm.
ancak bazan insan ister istemez savunm ihtiyacı duyuyor.
her neyse gereksiz tartışma ancak zaman kaybettirir.ve kazanan yine şeytan olur.nede olsa en sevdiği işlerden biride insanları birbirine düşürmek.
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
kawasaki ve yamaha 250 lilikte hayal kırıklıgı olunca gt250 de kanuniye geçipte paraçadan kazıklamaya başlayınca mondiale gun dogduki bu motora 8715 tl fiyat çekmiş seneye cbr 250 tenere 250 çıktıgında iş degişir gibi ama ne akla hizmet fiyatta uçarlarsa mondial bu motoruda satar
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Başlık : Mondial 350 MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım ...........Kullanan=yok.....Yorumcu=dolu........Mct için rebel 250 motoru denmiş.Hacım ve teknik olarak aynı fakat mondi parçaların ne kadar yüke maruz kalacağı ve kullanılan malzemenin ne dayanımda olması gerektigi gibi bir konuya üretim esnasında kafa yormadıgı ,yormayacagı için rebel ile uzaktan yakından alakası olamaz.Mr 250 ve 350 de de aynı kural geçerli.İmalatda kullanılan malzeme geri dönüşümden elde edilmiş malzeme olacak.Aliminyum,çelik,plastik.....Ne kadar performanslı olabilir.Elbetde fiyatı açısından orta ve alt gelir seviyesine hitap edebilen seviyelerde fakat bence kimse profesyonel randuman beklemesin bu aletlerden.......
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
Başlık : Mondial 350 MR Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım ...........Kullanan=yok.....Yorumcu=dolu........Mct için rebel 250 motoru denmiş.Hacım ve teknik olarak aynı fakat mondi parçaların ne kadar yüke maruz kalacağı ve kullanılan malzemenin ne dayanımda olması gerektigi gibi bir konuya üretim esnasında kafa yormadıgı ,yormayacagı için rebel ile uzaktan yakından alakası olamaz.Mr 250 ve 350 de de aynı kural geçerli.İmalatda kullanılan malzeme geri dönüşümden elde edilmiş malzeme olacak.Aliminyum,çelik,plastik.....Ne kadar performanslı olabilir.Elbetde fiyatı açısından orta ve alt gelir seviyesine hitap edebilen seviyelerde fakat bence kimse profesyonel randuman beklemesin bu aletlerden.......
başında

çok aklı başında - mantıklı bir yorum...
:cat:
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Kullanılmadan yorumlar gelmeye başladı. Destro topiği gibi olur artık:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst