Tamamen orjinal bir motor. Babam için almıştık, ama kullanmadı. Herşeyiyle 0'dan farksız. istediğin motorcuya gösterebilirsin. Ayrıca sana tavsiyem; egzosuyla oynanmış vs motor alma.. Dilersen motoru görebilirsin, garajda üzeri kapalı biçimde tutulmakta. Deposu fullendi ve haftada iki kere ufak bir tur atıp motoru koruyorum. Ayrıca dış aksamına koruyucu spreyler sıkıldı.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...me-mukemmel-motor-uygun-fiyata-31563166/detay
mct'ler için pek iyi değil derler. Özellikle telli jant olması çok sorun yaratıyor. 8 senelik motorcu olarak sana önerim bu yönde..
Pek etik olmamış bu mesaj, onun malı kötü benimki iyi durumu. Aleni karalama
Etik olmayan bi yanı yokki.. Onun malı kendine göre iyidir tabiki. Ama telli jantların sorun çıkardığını herkes bilir.
arkadaşım bana göre yanlış düşünüyorsun çünkü aliminyum jantta sert bir şekilde cukura girdiğin zaman herkezinde bildiği gibi jant yamulur büyük ihtimalle ve lastiğin yanakları kesmesi mümkündür ve düzeltilmesi zordur pek iyi sonuç vermez ama tel jantta esneme payı daha yüksektir.. tel jantta tel ayarlarını yaptıktan sonra herhangi bir sorun çıkarmazsaygılarımla...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:32 ----------
arkadaşım merhaba.. mct alacağına (kötülemek için söylemiyorum) bisan lifan-roadstar 250 al bende var ve çok memnunum...tavsiye edebilirim.. hayırlısı olsun...
bi anda noluyo dedim kendi kendimehala almayı düşünüyorum ama
ilgilenen arkadslar fiyatını v.s hepsini mail atarlarsa sevinirim
Etik olmayan bi yanı yokki.. Onun malı kendine göre iyidir tabiki. Ama telli jantların sorun çıkardığını herkes bilir.