Mondial 250mct

Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
pırıl pırıl mct var elimizde borcu harcı yok sigorta muayene vs var üzerinde özel yapım tok ve gür ses veren egzostları var koruma demiri vs vs zaten motor servisinden satılk masrafsız bakımları eksiksiz kız gibi motor ilgilenirsen msj at özelden
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
Tamamen orjinal bir motor. Babam için almıştık, ama kullanmadı. Herşeyiyle 0'dan farksız. istediğin motorcuya gösterebilirsin. Ayrıca sana tavsiyem; egzosuyla oynanmış vs motor alma.. Dilersen motoru görebilirsin, garajda üzeri kapalı biçimde tutulmakta. Deposu fullendi ve haftada iki kere ufak bir tur atıp motoru koruyorum. Ayrıca dış aksamına koruyucu spreyler sıkıldı.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...me-mukemmel-motor-uygun-fiyata-31563166/detay

mct'ler için pek iyi değil derler. Özellikle telli jant olması çok sorun yaratıyor. 8 senelik motorcu olarak sana önerim bu yönde..
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
145
Tamamen orjinal bir motor. Babam için almıştık, ama kullanmadı. Herşeyiyle 0'dan farksız. istediğin motorcuya gösterebilirsin. Ayrıca sana tavsiyem; egzosuyla oynanmış vs motor alma.. Dilersen motoru görebilirsin, garajda üzeri kapalı biçimde tutulmakta. Deposu fullendi ve haftada iki kere ufak bir tur atıp motoru koruyorum. Ayrıca dış aksamına koruyucu spreyler sıkıldı.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...me-mukemmel-motor-uygun-fiyata-31563166/detay

mct'ler için pek iyi değil derler. Özellikle telli jant olması çok sorun yaratıyor. 8 senelik motorcu olarak sana önerim bu yönde..

Pek etik olmamış bu mesaj, onun malı kötü benimki iyi durumu. Aleni karalama
 
Katılım
16 Ara 2010
Mesajlar
35
Etik olmayan bi yanı yokki.. Onun malı kendine göre iyidir tabiki. Ama telli jantların sorun çıkardığını herkes bilir.

arkadaşım bana göre yanlış düşünüyorsun çünkü aliminyum jantta sert bir şekilde cukura girdiğin zaman herkezinde bildiği gibi jant yamulur büyük ihtimalle ve lastiğin yanakları kesmesi mümkündür ve düzeltilmesi zordur pek iyi sonuç vermez ama tel jantta esneme payı daha yüksektir.. tel jantta tel ayarlarını yaptıktan sonra herhangi bir sorun çıkarmaz;) saygılarımla...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:32 ----------

arkadaşım merhaba.. mct alacağına (kötülemek için söylemiyorum :) ) bisan lifan-roadstar 250 al bende var ve çok memnunum...tavsiye edebilirim.. hayırlısı olsun...
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
arkadaşım bana göre yanlış düşünüyorsun çünkü aliminyum jantta sert bir şekilde cukura girdiğin zaman herkezinde bildiği gibi jant yamulur büyük ihtimalle ve lastiğin yanakları kesmesi mümkündür ve düzeltilmesi zordur pek iyi sonuç vermez ama tel jantta esneme payı daha yüksektir.. tel jantta tel ayarlarını yaptıktan sonra herhangi bir sorun çıkarmaz;) saygılarımla...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:32 ----------

arkadaşım merhaba.. mct alacağına (kötülemek için söylemiyorum :) ) bisan lifan-roadstar 250 al bende var ve çok memnunum...tavsiye edebilirim.. hayırlısı olsun...

O halde tel çin malı motorların tel jantlarında bir tanesinin kırılmasıyla birlikte diğerlerininde patır patır döküldüğünü biliyosundur. Çok yakın bir arkadaşım vardı, motoruna çok iyi bakar falan böle üstüne titrerdi. Ama bu tel sorunuyla baş edemedi. Sonunda yeni bi jant aldı, ve sonunda motorunu sattı.. Burdan sonuç; Bi ton masraf ve hüsran.. anlatabildim mi bilmiyorum. Ayrıca mct nin sayfasına girin bu sorun hep yazar.. Daha başka sorunlarıda var elbet.
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
3
bi anda noluyo dedim kendi kendime:) hala almayı düşünüyorum ama:) ilgilenen arkadslar fiyatını v.s hepsini mail atarlarsa sevinirim
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
313
bi anda noluyo dedim kendi kendime:) hala almayı düşünüyorum ama:) ilgilenen arkadslar fiyatını v.s hepsini mail atarlarsa sevinirim

kardeşim en son 1600 nakite bırakabilirim temiz bakılmıs bi motor bana da takasla geldi ledow a biniyorum o kıyıda duruyo ilgilenirsen detaylar için özelden konusabiliriz
 
Katılım
28 Haz 2010
Mesajlar
147
MCT satmıyorum dostum ama bildiğim kadarı ile bilgilendireyim dedim, bu tel jant kırma sıkıntısı MCT'lerde 2006 yılının sonuna kadar görülmüş. (bir aralar MCT almak istiyordum bende, harıl harıl araştırırken görmüştüm) Hatta birkaç müşteri "bu cant kırılır kaza yaparım sizede kol gibi börek açarım mahkemede" diye tehdit edince Uğur cant tellerini kalınlaştırmış, 2007 den itibarende hep kalın telli gelmiş ülkemize.

MCT bakınırken edindiğim bir başka bilgi ise yedek parça olayının çok kolay ve ucuz olduğuydu. keza www.ugurmondialyp.com sitesi uğurun direk -vidasına varana kadar- tüm motorlarının tüm parçalarını tek tek online sattığı bir site. Çok başarılı bir hareket, fiyatlarıda çok güzel gerçekten.

Şahsi fikrim ise 250cc lik Cruiserlar arasında tipi ve renk seçenekleri en güzel fiyatı en mantıklı makine MCT'dir.

İnşallah kısa zamanda güzel bir motorun olur dostum
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
134
Etik olmayan bi yanı yokki.. Onun malı kendine göre iyidir tabiki. Ama telli jantların sorun çıkardığını herkes bilir.

Benım 6 yasında olan ve 16 bın km de olan mct mın tellı jantlarını surerken boz sana bedavaya verecem !!!!

Malını satmak için kimsenin malını kötüleme ticaret ahlak ı konusunu ögren
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst